Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Kujala
Viestit: 55 Liittynyt: 25 Maalis 2006, 18:29
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti
Kirjoittaja Kujala » 11 Tammi 2009, 18:15
Pitäisi saada tuo kone irti ja enää on vain vetarit tiellä.
Millä tavalla ne irrotetaan?
vm on -88 ja koneena 1.4 cvh (1.6 tulossa tilalle)
Taunus 2d 1.6 -81 -Ikuisuusprojektina.
maza
Viestit: 109 Liittynyt: 15 Marras 2004, 17:55
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja maza » 11 Tammi 2009, 18:38
Jos ne pitää laatikosta saada pois niin eskortissa lähti ihan nykäsemällä. Kannattaa ottaa askista
öljyt pois ennen vetarin irrotusta.
taunus 1,6 77 2d
Kujala
Viestit: 55 Liittynyt: 25 Maalis 2006, 18:29
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti
Kirjoittaja Kujala » 11 Tammi 2009, 19:18
Joo, escortista ne lähtee ihan nykäsemällä, mutta tässä ne tuntuu olevan kiinni jollain...
Taunus 2d 1.6 -81 -Ikuisuusprojektina.
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273 Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen
Viesti
Kirjoittaja Taunusmies Jussi » 11 Tammi 2009, 22:05
Samalainen laatikko niissä on. Ainakin tuossa mun romussa (fiesta) lähti ihan vetämällä.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Mois
Viestit: 7871 Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mois » 12 Tammi 2009, 00:43
Voisko sorkkaraudalla vängätä sitä akselia ulospäin vai hajooko jokin?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Kujala
Viestit: 55 Liittynyt: 25 Maalis 2006, 18:29
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti
Kirjoittaja Kujala » 12 Tammi 2009, 16:08
Ei vaan irtoa, vittumaista kun homma seisoo tollasen takia...
Edit: Noni, kyllä ne sittenkin irtos vetämällä, piti vaan käyttää vähän reilummin voimaa...
Kiitoksia vaan!
Taunus 2d 1.6 -81 -Ikuisuusprojektina.