Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Janzamar
Viestit: 4317 Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Janzamar » 15 Helmi 2005, 18:02
vai että 16 venttiilinen turbo..hyvältä näyttää..
Taunus Maximus =)
cologne
Viestit: 202 Liittynyt: 26 Loka 2004, 15:20
Paikkakunta: Oulu, kiiminki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja cologne » 16 Helmi 2005, 16:32
komee kiuas on lehmä-taunukseen on pistetty...
Pitäs liikkuu
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Janzamar
Viestit: 4317 Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Janzamar » 16 Helmi 2005, 20:50
..ihanko on laillinen peli?
eihän tuon perässä pysy kukaan..?
Taunus Maximus =)
jani
Viestit: 480 Liittynyt: 22 Tammi 2005, 03:02
Paikkakunta: Kemiö
Viesti
Kirjoittaja jani » 16 Helmi 2005, 20:54
Perässähän aina pysyy...
ohi ei vaan pääse..
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
Janzamar
Viestit: 4317 Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Janzamar » 16 Helmi 2005, 20:56
niin,no niinpä tietysti--
Taunus Maximus =)
fonzie
Viestit: 329 Liittynyt: 10 Tammi 2005, 00:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja fonzie » 16 Helmi 2005, 21:16
miks konehuonetta ei oo "viimeistelty" kun auto on muuten niin komeeksi laitettu?
tanari
Viestit: 937 Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja tanari » 16 Helmi 2005, 21:31
fonzie kirjoitti: miks konehuonetta ei oo "viimeistelty" kun auto on muuten niin komeeksi laitettu?
kuka jaksaa alkaa nysvää? pääsia et kulkee....
matalan pudjetin kulkineet...
p3
Viestit: 1205 Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö
Viesti
Kirjoittaja p3 » 16 Helmi 2005, 21:33
toiset nysvää kun toiset kulkee
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
fonzie
Viestit: 329 Liittynyt: 10 Tammi 2005, 00:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja fonzie » 16 Helmi 2005, 21:37
nii, kyllähän tuo munkin nysvääminen on vienyt kyllä jo paljon aikaa ja rahaa... :? vaan kyllä monelta leukaluu tippuu, kun joskus sadan vuoden päästä tuo auto on valmis
Mikey
Viestit: 124 Liittynyt: 02 Elo 2004, 23:18
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti
Kirjoittaja Mikey » 16 Helmi 2005, 22:13
fonzie kirjoitti: miks konehuonetta ei oo "viimeistelty" kun auto on muuten niin komeeksi laitettu?
No kun ei ole aikaa, rahaa ja hirveesti kiinnostusta kun en oo aatellu mitään näyttelykalua
vaan kovaa ajoa :twisted:
Ei riemull rajaa ku Cossu Tanel ajaa
tanari
Viestit: 937 Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja tanari » 17 Helmi 2005, 10:51
kyllä sen on huomannu kun alkaa viimisenpäälle nysvää nii pitää nysvää viimisenpäälle sitte kaikki ja pienetkin jutut jää häiritsee ja auto ei ole koskaan valmis eikä ajossa
mä teen silleen että irrotetut osat putsaan ja maalaan jos tarvetta on, sitten pulttaan kiinni uusilla pulteilla tai muttereilla tai ruuveilla, osasta kiinni
matalan pudjetin kulkineet...
Janzamar
Viestit: 4317 Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Janzamar » 17 Helmi 2005, 18:11
paljonko luulet että on poneja pellin alla,vai ootko päässy oikein mittaamaan?
Taunus Maximus =)
Mikey
Viestit: 124 Liittynyt: 02 Elo 2004, 23:18
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti
Kirjoittaja Mikey » 17 Helmi 2005, 20:47
8.5.20004 Am Worksilla Lappeenrannassa 353hv 6160rpm/ 421nm 4769 rpm 1.3bar boost
Ei riemull rajaa ku Cossu Tanel ajaa
Janzamar
Viestit: 4317 Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Janzamar » 17 Helmi 2005, 20:54
no ei jää jalkoihin
..
johan tossa kaatuu penkit kun polkasee..
Taunus Maximus =)