Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
ose63 kirjoitti:Kyllä se on sisuskaluiltaan sama perä eli isoatlas.
Jsp kirjoitti:ose63 kirjoitti:Kyllä se on sisuskaluiltaan sama perä eli isoatlas.
Kuula laakerit vs kartioneula laakerit. On niissä vaan eroja.
niceman kirjoitti:Jsp kirjoitti:ose63 kirjoitti:Kyllä se on sisuskaluiltaan sama perä eli isoatlas.
Kuula laakerit vs kartioneula laakerit. On niissä vaan eroja.
Murikan laakereina kuulalaakerit?
Taunuksessa on kartio laakerit x4 ja akseleissa kuulalaakerit.
Tuosta toisesta en osaa sanoa...
niceman kirjoitti:Kuva on kuva... Pitäisi nähdä livenä tai tietää joku kuka on purkanut... Kuvasta kun ei pysty katsomaan onko kuula vai kartio...
Jsp kirjoitti:Kiva että asiakkaita huijataan huonoilla kuvilla. Nuo on kuitenkin fordopedian kuvia.
Punssi kirjoitti:Mites tuossa isossa Atlaksessa se tappi jossa tasauspyörästön rattaat on kiinni, voiko sen hitsata päistä kiinni siihen tasauspyörästön runko-osaa? Tällähetkellä ne tapin päät pyörii niiden rattaiden mukana ja on syöneet hirveät kolot siihen runko-osaan. Kuuluuko sen tapin pyöriä rattaiden mukana, eli jos hitsaa lakkaako tasauspyörästö toimimasta? Oli tippunut osa siitä tapista murikan pohjalle ja hirveä kilkatus kulu perästä, avasin luukun ja löin tapin takaisin, mutta en usko, että kauan pysyy ilman hitsiä. Kuvan osa nro 8 siis kyseessä.
http://www.taunusfinland.com/tiedostot/ ... seli_2.jpg.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa