Kaasarista ruiskuksi (2,6)
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
lyijyn tehtävä oli suojata pako istukoita ja hyvin suojaskin,nämä uudet lisäaineet ei vain yllä samalle tasolle,terässeetit poistaa ko ongelman,mutta kattokaa että on varakansia käden ulottuvilla,nimttäin v-moottorin kohdalla on suuri riski että rengas pesää koneistettaessa osutaan vesitilaan,se on kansi sen jälkeen alle euron arvonen,tiedoksi;lentokone bensassa on moninkert.määrä lyijyä vielä tänäpäiväkin ja oktaani on 102,vois pistää 13/1 puristussuhteen ja kyllä sysäis,on vaan vähä vaikeeta hankkia ku ei oo lentskaria,noh onnex alumiini kansissa on terässeetit A I N AREPA kirjoitti:Lyijy toimii voiteluaineena pakoventiilin varressa.Nykyinen korvaava aine on kalium.jota on myynnissä ventiilin suoja-aineena.
Juu sitä ne varotteli siel et siin koneistukses se voi mennä vesitilaan, mut ilmeisesti ei menny ku ei ne mitään sanonu.. Ennen ku vein ne kannet sinne koneistettavaks ni koulus koneistin venttiilit ja venttiilin istukat/seetit (noi taitaa olla sama asia) ja sit huomasin et noi venttiilin ohjurit on väljät. Kiikutin ne kannet lähimpään koneistamoon ja siellä ne sano et ne venttiilin istukat ei kestä ku 100 km, ku niis on joku karkaisu alunperin, mut kun menin koneistamaan sen karkasun pois (tahnan kans ois saanu hioo). Joten niihin sit tuli ne uudet venttiilin istukat ja ohjurit. Ja sit taas kouluun koneistamaan ne pakoventtiilien istukat..
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: 02 Elo 2004, 12:43
- Paikkakunta: Pohjois Savo
´Taco kirjoitti:No toimiiko se vai ei??
Jos tarkoitat lisäainetta niin jos sulla ei ole "kovia seetejä" niin ei auta ainakaan OHC:ssä ( kokeiltu on )...pakovenat uppoaa kanteen vaikka lotraat bensakauppiaitten lisäaineilla. Jotkut kunnon aineet voi olla asia erikseen?
Minulla kahdessa kannessa pakopuolen kovat seetit, käytän lisäksi lisäainetta ja vetelen 98:lla. Hyvin pelaa eikä venoja tarvitse olla samalla lailla säätelemässä ellei sitten rallattele kovin paljon yli 8000rpm! :twisted:
V-6 kansissa riittää ku vaihtaa pakoventtiilien seetit. Sit voi huoletta ajaa lyijyttömällä.fonzie kirjoitti:niin täytyykös tuosta nyt vaihtaa muuta kuin ne seetit, jotta pystyy huoletta ajelemaan lyijyttömällä?
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
Tuonnehan minä ne kannet vein ja ne ehdotti et laitetaan uudet seetit (pakopuolelle). Olisko pinnotus sit tullu kalliimmaks sitä en muista..Hessu kirjoitti:Mitenkäs tämä pinnoitus, jota Virtasen Moottori Salossa tekee/teki näille moottoreille tai paremminkin niille seetipinnoille? Mielestäni sitä kannattaisi käyttää ennemmin kuin alkaa mitään jyrsimään.
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
2.8 kannet tm85 merkinnällä kestää lyijytöntä...
Mulla olisl myynnissä... 100 euroa pari
Kyllä ton kaliumin pitäs riittää jos ajelee normaalisti, tietenkin jos revittää kuin seinähullu niin uppoaahan ne venttiilit..
Mulla olisl myynnissä... 100 euroa pari
Kyllä ton kaliumin pitäs riittää jos ajelee normaalisti, tietenkin jos revittää kuin seinähullu niin uppoaahan ne venttiilit..
Fix or Repair Daily
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Ford Taunus 17m -66/67 2.3 V6 automatic
Ford Capri -75/77 2.3 V6
Seetit: 8,40€ kpl (6x6,40=50,40€) (uusittiin vaan pakopuolelle)Anonymous kirjoitti:PALJONKO TULEE MAKSAMAAN TOI SEETIEN LAITTO?
Niitten työ: 22€ kpl (6x22=132€)
Venttiilin ohjurit: 4,50€ kpl (12x4,50=54€)
Niitten työ: 12€ kpl (12x12=144€)
Eli yhteensä: 380,40€, mut sain ne vajaal 300:lla (koululais alennusta..??..)
Taunus, Coupé GXL -74 (prokekti)
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81
Sierra, 3.0 essex -89 (myydään osina tai kokonaisena)
Audi 100 avant 2,2 turbo quattro (200 look : ) -89
Taunus -81