MIKÄ VIKANA?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
MIKÄ VIKANA?
Juu elikkäs kyseessä -74vm 2.6 litranen coupe tuhnus... lämpimänä toimii aivan moitteettomasti mut kylmänä ei meinaa lähtee käyntiin. Ja kun lopulta lähtee käyntiin, niin ei kestä kunnolla tyhjäkännillä eikä ota kierroksia ku johonki 3000rpm sit alkaa polttaa putkessa/röpeltämään/kaasari käy aivastelemaan... 16.6. katsastettu huomautuksitta läpi
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
Ei pelitä
Ei se taida olla ryypyssä se vika. Kokeilin startata ryyppy eri asennoissa ja kyl se ryyppy tuntu toimivan, vai voiko siinä olla sellanen niksi jota en oo huomannu?
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
-
- Viestit: 484
- Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Kullanderi
- Viestit: 671
- Liittynyt: 30 Marras 2007, 16:23
- Paikkakunta: Kesälahti
2.0L V6 automaattiryypyllä tahtoo myös nylkyttää ensimmäisen parin kilometrin matkalla, jos haluaa mennä kovempaa kuin 40km/h. ihan pintakaasulla toimii paremmin.
Johtuisikohan nylkytys siitä että rikas seos palaa nopeammin ja kone potkii vastaan, kun seos syttyy liian nopeasti ennen yläkuolokohtaa?
Jos näin on, niin kai se kampi voi sieltä kyljestä tullakin kurkistamaan, jos tarpeeksi polkee.
Johtuisikohan nylkytys siitä että rikas seos palaa nopeammin ja kone potkii vastaan, kun seos syttyy liian nopeasti ennen yläkuolokohtaa?
Jos näin on, niin kai se kampi voi sieltä kyljestä tullakin kurkistamaan, jos tarpeeksi polkee.
Taunus 1965
Ford Taunus - The car you always promised to fix yourself.
Ford Taunus - The car you always promised to fix yourself.
mul on opetettu että: laiha seos palaa nopeammin ja kuumempana.20m kirjoitti:2.0L V6 automaattiryypyllä tahtoo myös nylkyttää ensimmäisen parin kilometrin matkalla, jos haluaa mennä kovempaa kuin 40km/h. ihan pintakaasulla toimii paremmin.
Johtuisikohan nylkytys siitä että rikas seos palaa nopeammin ja kone potkii vastaan, kun seos syttyy liian nopeasti ennen yläkuolokohtaa?
Jos näin on, niin kai se kampi voi sieltä kyljestä tullakin kurkistamaan, jos tarpeeksi polkee.
tuosta kankijutusta, yleensä johtuu laakerin kiinileikkaumisesta. ihan mahollinen ajatus, että mäntä lämpiää nopiasti ja kangenkaula ei kerkiä mukaan. mutta todennäkösempää että laakerivälyksessä tai öljynpaineessa on jo valmiiksi ongelmaa joka ilmenee sitte ääriolosuhteissa.
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Scorpio 2.9 at -91 coupe