Pakoputkenpäät ja vararengas
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Pakoputkenpäät ja vararengas
Sellanen kysymys, kaikkihan me tiedetään tuo ylifiksu ratkaisu, että kutoskoneen putket menee samalle puolelle samaan pönttöön.
Ajattelin kun tulen uusimaan pakoputket tossa jossain vaiheessa. Niin kun itellä ei ole taitoa vääntää tankkia vararenkaan paikalle ja ajattelin, että olisiko noloa jos laittaisin vaan sellasen putkenpään sinne tankin puolelle kun se olisi niin paljon paremman näköinen. Ja sit joskus kun joku muu tekisi tai itse osaisin niin voisin vaan pätkästä sen toisen putken ja laittaa sit oikeen putken tuleen ulos toiseltakin puolelta..
Ai niin se savu..huoh..kai se sit olis noloa.
Ajattelin kun tulen uusimaan pakoputket tossa jossain vaiheessa. Niin kun itellä ei ole taitoa vääntää tankkia vararenkaan paikalle ja ajattelin, että olisiko noloa jos laittaisin vaan sellasen putkenpään sinne tankin puolelle kun se olisi niin paljon paremman näköinen. Ja sit joskus kun joku muu tekisi tai itse osaisin niin voisin vaan pätkästä sen toisen putken ja laittaa sit oikeen putken tuleen ulos toiseltakin puolelta..
Ai niin se savu..huoh..kai se sit olis noloa.
- TaunusTomi
- Viestit: 953
- Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
- Paikkakunta: Noormarkku
- TaunusTomi
- Viestit: 953
- Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
- Paikkakunta: Noormarkku
Joo, löytyy kans. Kai se on ollu yksinkertaisinta pistää kaikkiin koreihin suoraan kaikki kiinnikkeet...TaunusTomi kirjoitti:joo anna tulla yks putkenpää vaan.. nyt menee vähän ot:ksi mut onko teillä muilla kans alkuperäsesti 6koneella olevissa putken kiinnikkeet myös apparin puolella?
-71 Coupe GT
kannattaa yhistää aikaisemmin.
ite yhistin granadassa heti siinä askin takaosalla missä on riittävästi tilaa
ja jaoin kahdeksi taas ennen perää niin sain ne putket kulkeen vetarien
alta kun niissä on se retkuperä. taunuksessahan se toimii aivan samoin
menee ne putket vaan perän yli.
ite yhistin granadassa heti siinä askin takaosalla missä on riittävästi tilaa
ja jaoin kahdeksi taas ennen perää niin sain ne putket kulkeen vetarien
alta kun niissä on se retkuperä. taunuksessahan se toimii aivan samoin
menee ne putket vaan perän yli.
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Scorpio 2.9 at -91 coupe
viimeks mulla yhdisty vaihdelaatikon palkin kohdalla..p3 kirjoitti:kannattaa yhistää aikaisemmin.
ite yhistin granadassa heti siinä askin takaosalla missä on riittävästi tilaa
ja jaoin kahdeksi taas ennen perää niin sain ne putket kulkeen vetarien
alta kun niissä on se retkuperä. taunuksessahan se toimii aivan samoin
menee ne putket vaan perän yli.
mut nyt on käyny mielessä et jos tekis hiljasen putkiston ja duunais 2putkea loppuun asti eka yhdet vaimentimet etulattian kohdalle sitten vielä takapönttö missä on 2reikää, tarpeeks pitkä ja putket 90asteenkulmilla katuun päi.
matalan pudjetin kulkineet...
no varmaan 2.25 putkikin riittää, kuitenkin pakokaasut "kutistuu" loppua kohden, siks meinasin et jos pienentäis takapöntön 2X45mm kokoseks, sais hiljasemman eikä todenäkösesti vaikuta tehoon juurikaan.p3 kirjoitti:no kun ne kuitenkin kannattee yhistää mahdollisimman eessä virtausten
takia niin miksi tehdä h-putki kun näissä v6 riittää semmonen 2.5" putki
auton alla jos on kovasti viilattu niin 3".
matalan pudjetin kulkineet...