Ruiskun jälkiasennus

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

ViestiKirjoittaja Tauski » 02 Loka 2014, 22:30

Se mihin tulee 3 ja jatkuu 1:llä lienee oktaani valitsin jolla saa sytytystä myöhemmälle maadoittamalla sen.. Tuossa kuva josta vois olla apua mikäli näyttää tutulta..
Taunus -73 2d 2.0

-tämmönen budjettiratkasu
Avatar
Tauski
 
Viestit: 93
Liittynyt: 07 Elo 2008, 22:33

ViestiKirjoittaja samimii » 03 Loka 2014, 11:02

No joo tuo johto on mulla puolan + eli ihme ettei tuu puolalle virtaa.. Suurkiitos hyvästä kuvasta!
samimii
 
Viestit: 10
Liittynyt: 01 Loka 2014, 18:43
Paikkakunta: Ylihärmä

ViestiKirjoittaja samimii » 05 Loka 2014, 19:06

Ainavaan kipinä hukassa.. Eli nyt on kytkettynä virtalukolta virta sekä heräte johdot, ruskea sekä musta johto maadoitettu, ruiskulle menevät liittimet(2kpl),ilmamäärämittarin liitin sekä jakajan kylkeen tuleva iso liitin, vihreäjohto puolan - ja puolan + virtalukosta.
samimii
 
Viestit: 10
Liittynyt: 01 Loka 2014, 18:43
Paikkakunta: Ylihärmä

ViestiKirjoittaja Tauski » 05 Loka 2014, 20:38

Olikos sulla ton näkönen johtosarja kun tuossa kuvassa? Oikeessa reunassa on se moninapainen liitin jossa lukee fuel pump ja ignition switch jutut, niin siihen mustaan johtoon otat sieltä virta lukolta virran. Jos en ihan väärin ymmärtänyt niin se on sulla nyt laitettu koriin? Mustiin tulee näissä yleensä +12v, ruskeat liittyy maadotus puoleen.. Voit vaikka piipparilla testata releen pohjasta siihen liittimeen niin löytyy oikea johdin.. Ilmeisesti olet nyt kytkenyt hyppyjohdon puolan plussaan ja relepohjaan (?) niin sinne jää viellä toi tfi yksikkö ilman virtaa.. Tuosta kytkentäkaaviosta kun etsit ton s1012 niin alkanee selvitä mitä tarkoitan..
Taunus -73 2d 2.0

-tämmönen budjettiratkasu
Avatar
Tauski
 
Viestit: 93
Liittynyt: 07 Elo 2008, 22:33

ViestiKirjoittaja samimii » 05 Loka 2014, 20:52

No nyt kun laitoin sen mustan johdon puolan plussaan niin tuli jo kipinä! :D
Huomenna vielä bensalinjat kuntoon töiden jälkeen niin voi koittaa käyntiin. Kiitokset jälleen avusta!
samimii
 
Viestit: 10
Liittynyt: 01 Loka 2014, 18:43
Paikkakunta: Ylihärmä

ViestiKirjoittaja Tauski » 05 Loka 2014, 21:03

Hieno homma, kyllä se siittä peuhimaan alkaa! :D
Taunus -73 2d 2.0

-tämmönen budjettiratkasu
Avatar
Tauski
 
Viestit: 93
Liittynyt: 07 Elo 2008, 22:33

Re: Ruiskun jälkiasennus

ViestiKirjoittaja samimii » 12 Maalis 2015, 21:22

No pitästä aikaa taas Eskorttia yritetty tulille mutta jossain viälä häikkää.. Lupailee kun sumuttaa suoraa cleaneria mutta ilman sitä ei mitään toivoa eli vika varmaan bensapuolella..
Tällä hetkellä kiinni kaasutin auton pumppu joka lykkää ruiskuauton pumppuun tavaraa ja sen jälkeen suodatin.
Paluulinjasta lykkää putkentäydeltä tavaraa eli bensaa pitäs saada.
Ohjaakos näis suuttimia maadoitus ja jatkuva + vai toisinpäin? Pitää vissiin seuraavaksi hankkia joku virtakynää hienompi yleisjännite mittari :)
samimii
 
Viestit: 10
Liittynyt: 01 Loka 2014, 18:43
Paikkakunta: Ylihärmä

Re: Ruiskun jälkiasennus

ViestiKirjoittaja Tauski » 12 Maalis 2015, 22:26

Suuttimia ohjataan maadottamalla, eli jatkuva virta tulee virrat päällä-
Taunus -73 2d 2.0

-tämmönen budjettiratkasu
Avatar
Tauski
 
Viestit: 93
Liittynyt: 07 Elo 2008, 22:33

Edellinen

Paluu TEKNIIKKA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa