nätti laite!!

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Tomi
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Syys 2007, 17:12
Paikkakunta: Jyväskylä

nätti laite!!

Viesti Kirjoittaja Tomi »

helllllvetin hieno,mutta "pikkasen" kallis... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
tanari
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Elo 2004, 11:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

eihän tuo nyt nii kallis ole kuitenkin chevyn 5litrasellakasilla ja kunnom automaatilla täysin viimeistelty ja valmis auto. toi on HALPA, mietippä mitä tollanen maksaa tehdä ja että ylipäätänsä saa siitä noin hienon ja viimeistellyn.
matalan pudjetin kulkineet...
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Miksiköhän Fordiin on pitänyt laittaa Chevyn kone ja vieläpä 5-litrainen jonkun "leppäjeepin" nokalta.
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Mikäs kone siinä keltasessa 5-litrasessa V8ssa on joka oli myynnissäkin kesällä?
Tomi
Viestit: 636
Liittynyt: 06 Syys 2007, 17:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tomi »

olikohan voortin 302,ellen väärin muista...Mikäs vika chevyn kasissa? Helppo,halpa ja kestävä pata.
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Sama kai se on mikä mylly siellä on, kuhan ei oo japanialainen. :D
Herkko
Viestit: 1313
Liittynyt: 25 Elo 2004, 22:55
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Tomi kirjoitti:olikohan voortin 302,ellen väärin muista...Mikäs vika chevyn kasissa? Helppo,halpa ja kestävä pata.
No just se että se on letukan.
Pittää se ny joku roti olla,tuohan on
pyhäinhäväistys.
Voortiin vain Voortia!
Hä,miekö tiukkapipo...? :?
REPA
Viestit: 199
Liittynyt: 13 Kesä 2006, 09:47
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja REPA »

Olisi kiva tietää mitä sanoisivat kun ajaisi katsastuskonttorille papereitten tekoon tolla TAUNUKSELLA.
Avatar
jiikoo
Viestit: 167
Liittynyt: 03 Marras 2006, 20:54
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja jiikoo »

REPA kirjoitti:Olisi kiva tietää mitä sanoisivat kun ajaisi katsastuskonttorille papereitten tekoon tolla TAUNUKSELLA.
Kari Kuuvan laulun sanoin: "Älä unta nää...." :lol:
Fiesta 1.0 -84
Kawasaki Z1100A -82
Näillä kesät, talvet.. :mrgreen:
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Joutuis ehkä vähän valehtelemaan inssille. :D
Tero_s
Viestit: 282
Liittynyt: 02 Elo 2004, 20:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s »

Itse asiassa saatamme vielä nähdä ajan jolloin tuonkin taunuksen voisi Suomessa kilvittää. Eu:ssa valmistellaan nimittäin direktiiviä joka pakottaa kunkin maan viranomaisen hyväksymään muissa maissa rekisteriin hyväksytyt ajoneuvot sellaisenaan rekisteriin jollei viranomainen voi osoittaa ajoneuvon olevan erityisen vaarallinen ympäristölleen/ ihmisille.

Toki mieluummin Ford:n moottorilla.
Voorteja ne on Mercurytkin
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

^ Olin siinä uskossa että tuo tarkoitti toisessa maassa tyyppihyväksyttyä versiota, ei jälkikäteen rakenneltua. Mutta katsotaan nyt. Ehkä AKE saa jotain aikaiseksi yksittäishyväksynnän saralla kun uusi direktiivi 2007/46/EY tulee voimaan vappuna 2009. Tiedän ainakin yhden joka ryhtyy rakentamaan Lotus Seven -tyyppistä autoa heti kun on toivoa saada sellainen kilpiin :)
Avatar
teroniusmonk
Viestit: 1167
Liittynyt: 11 Loka 2006, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teroniusmonk »

Eikös Taunukset oo AINA vaarallisia ympäristölle/ihmisille? :D
Tero_s
Viestit: 282
Liittynyt: 02 Elo 2004, 20:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s »

Hessu kirjoitti:^ Olin siinä uskossa että tuo tarkoitti toisessa maassa tyyppihyväksyttyä versiota...
Muistelin KOMISSION TIEDONANTOA SEK(2007) 169 josta esim. seuraava lainaus:

"Vastaanottavan jäsenvaltion teknisissä vaatimuksissa ei saa turhaan edellyttää
muutoksia ajoneuvoon. Se että ajoneuvo oli jo aiemmin rekisteröity toisessa
jäsenvaltiossa merkitsee sitä, että tuon valtion toimivaltaiset viranomaiset olivat
katsoneet, että ajoneuvo täyttää siellä sovellettavat tekniset vaatimukset.
Toimivaltaiset kansalliset viranomaiset voivat siis evätä toisessa jäsenvaltiossa jo
hyväksytyn moottoriajoneuvon hyväksynnän vain siinä tapauksessa, että ne katsovat
ajoneuvon aiheuttavan todellisen riskin kansanterveydelle."


Eikös joku juuri hiljattain kilvittänyt muuttoautona tuodun Caterhamin?
Voorteja ne on Mercurytkin
REPA
Viestit: 199
Liittynyt: 13 Kesä 2006, 09:47
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja REPA »

Kyllä nämä paikalliset viranomaiset panevat tavalla tai toisella hanttiin.Sehän kuuluu jo asiaan kuin asiaan jotka koskee autoja vastustetaan henkeen ja vereen.Virkamiestä valitessa katsotaan jotta otsassa on tatuoituna isolla:EI. Esim.lisäjarruvalot,tuontiauton verotus.Virkamies ei myönnä mitään vaikka puolella pääsisi. Turha kuvitellaan uudistuksia heti,touhu on kuin venäjällä.Vaatii ainakin yhden sukupolven muutuakseen.Ikävä kyllä.
Vastaa Viestiin