Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
musche kirjoitti:älkää tehkö kaiken nii vaikeeks..ite liimasin pikaliimal ilman mitään välineitä..liimasin kiinni ja pidin siit 20 sek käsil painetta nii khyl ne on pysyny siin..
Sumu kirjoitti:Laitetaas tähän ketjuun eli löysin itseltä kolmea mallia avattavien takaikkunoiden listoja.
Onko näissä jotain vuosimallikohtaisia eroja? Omassa näyttäneen ollet nuo missä leveä pilarinlista.
Noissa vaan saattaa olla huono tuon ikkunan paikallapysyvyys...
http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pid=730&fullsize=1
Niin ja mikä liima nykyisin on parhaaksi todettu tuohon takalasin avausmekanismin kiinnittämiseen?
Sumu kirjoitti:Sumu kirjoitti:Laitetaas tähän ketjuun eli löysin itseltä kolmea mallia avattavien takaikkunoiden listoja.
Onko näissä jotain vuosimallikohtaisia eroja? Omassa näyttäneen ollet nuo missä leveä pilarinlista.
Noissa vaan saattaa olla huono tuon ikkunan paikallapysyvyys...
http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pid=730&fullsize=1
Niin ja mikä liima nykyisin on parhaaksi todettu tuohon takalasin avausmekanismin kiinnittämiseen?
Olikos noista takaikkunan listamalleista mitään vuosimallikohtaista faktaa?
Sumu kirjoitti:Hain Motonetista sellaisen peilin liimaamissarjan, Bison, jossa tulee mukana kaksi verkkoa ja pikku tuubi liimaa. Koitetaas tuota, miten hyvin saa pysymään.
Edit: tuollainen. http://www.motonet.fi/fi/tuote/606123/B ... liima-2-ml
Hokki_74 kirjoitti:Omastani olen liimannut Euro-Lock pikaliimalla. On pysynyt 1-2 vuotta ja sitten irronnut. Tosin olen välttänyt lasien aukomista.
Euro-Lockin liimassa käytetään lasin pintaan ensin aktivaattoria ja sitten laitetaan itse liima.
Olen miettinyt että onnistuisikohan jos tekisi lasiin reijän ja tekisi kierteet salpaan.
Voi kyllä lasi haljeta..
niceman kirjoitti:Hokki_74 kirjoitti:Omastani olen liimannut Euro-Lock pikaliimalla. On pysynyt 1-2 vuotta ja sitten irronnut. Tosin olen välttänyt lasien aukomista.
Euro-Lockin liimassa käytetään lasin pintaan ensin aktivaattoria ja sitten laitetaan itse liima.
Olen miettinyt että onnistuisikohan jos tekisi lasiin reijän ja tekisi kierteet salpaan.
Voi kyllä lasi haljeta..
Lasi hajoaa... Karkaistu kun on...
JeeSe kirjoitti:niceman kirjoitti:Hokki_74 kirjoitti:Omastani olen liimannut Euro-Lock pikaliimalla. On pysynyt 1-2 vuotta ja sitten irronnut. Tosin olen välttänyt lasien aukomista.
Voi kyllä lasi haljeta..
Lasi hajoaa... Karkaistu kun on...
Kyllä kai se pitäisi kestää, ainakin pikkucorollan takalasissa on ruuvin reikä..
Jotenkin hiomalla voisi reiän saada aikaiseksi lasia rikkomatta.
Kannattaa varmaan hommata useampi ikkuna varoiksi kuitenkin jos alkaa kokeilemaan..
Edit: Internet sanoo, että on mahdotonta tehdä reikä karkaistuun lasiin. Näytä meille, että Internet on väärässä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa