2.0i ohc vakio nokan asteet?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
2.0i ohc vakio nokan asteet?
eli paljonka on asteita ja nostoo?
ku mulla on toi ruisku 2.0 ohari ja siit nokka loppu. motonetissä maksaa nokka+seuraajat+öljyputki 99eur. mut onkohan tuo kaasarin vai ruiskun nokka.
onkohan mitään järkee ostaa vähän kireempää nokkaa ku siihen tulee kumminki ahdin. maksaa aika älyttömästi noi virinokka paketit ja siihen ei voi kummiskaan laittaa ku jonku 270 asteisen max. sen takia haluisn tietää vakio nokan speksit et paljon an asteissa eroo esim.270-nokkaan
kertokee hölömöle pliis
ku mulla on toi ruisku 2.0 ohari ja siit nokka loppu. motonetissä maksaa nokka+seuraajat+öljyputki 99eur. mut onkohan tuo kaasarin vai ruiskun nokka.
onkohan mitään järkee ostaa vähän kireempää nokkaa ku siihen tulee kumminki ahdin. maksaa aika älyttömästi noi virinokka paketit ja siihen ei voi kummiskaan laittaa ku jonku 270 asteisen max. sen takia haluisn tietää vakio nokan speksit et paljon an asteissa eroo esim.270-nokkaan
kertokee hölömöle pliis
taunus stw -79 2.4i+diesel laatikko LEIMATTU!!
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
2.0 ruiskussa on sama nokka kuin kaasari 2.0:ssa.
1.6:sen nokka on sitten väsyneempää mallia.
1.6:sen nokka on sitten väsyneempää mallia.
Capri III -81, Escort II -74, Taunus I 1.6-16v-74, Taunus III 1.6GX -82
vakio nokan laitan sinne jos ei asteissa kummosta eroo johonkin noin 270-nokkaan. rajoitin on kuitenki jo 6500rpm. 285 on kuulemma jo liian tiukka ruiskulle. siks meinasin tota 270asteista noin.
onkos tarkkaa tietoo 1.6 ja 2.0 nokkien eroista, kun on yks hyvä 1.6 nokka mulla.
faktaa kaipaan edelleen asteluvuista/nostosta
villit veikkaukset on kans tervetulleita, ite epäilen et vakio 2.0 on jotain 250asteinen
onkos tarkkaa tietoo 1.6 ja 2.0 nokkien eroista, kun on yks hyvä 1.6 nokka mulla.
faktaa kaipaan edelleen asteluvuista/nostosta
villit veikkaukset on kans tervetulleita, ite epäilen et vakio 2.0 on jotain 250asteinen
taunus stw -79 2.4i+diesel laatikko LEIMATTU!!
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
2 litrasessa joo, 1.6:ssa 256º.samiharju kirjoitti:mulla olis muistikuva että vakionenä olis 268 astetta about. en ole satavarma..
Ahtimien kanssa pelaillessa on tärkeämpää nokkien välinen kulma, kuin pelkät nostot ja asteet jotka ei muutenkaan kerro koko totuutta.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
eli ei ole mitään järkeä ostaa tämmöseen budjetti turboon viri nokkaa, kerran toi vakiokin on jo noin kiree.mulla olis muistikuva että vakionenä olis 268 astetta about. en ole satavarma..
öljyputki tulee uus, onko mitään järkee varmistaa ensin pelkällä startilla et lähtee nostaa öljyn paineita, vai onko vaan haittaa?ei niin kauvaa tarvi kentcams ainaki neuvoo vaan 15-30 minuutin käytön 2000 kieroksella heti eka startista ja motin pitää lähtiä heti käyntiin
taunus stw -79 2.4i+diesel laatikko LEIMATTU!!
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
taunus 2d -77 ?.? rokkis
granada stw -79 2.3 tuleva käyttis
scorpio 5D -88 "kilpuri"
+5 muuta
itellä on ruiksun kans 285 nokka ja itse tykkään ainakin.. tosin tyhjäkäynti ailahtelee mut eihän näillä paljo tyhjäkäynnillä ajetakkaan...henkka kirjoitti:vakio nokan laitan sinne jos ei asteissa kummosta eroo johonkin noin 270-nokkaan. rajoitin on kuitenki jo 6500rpm. 285 on kuulemma jo liian tiukka ruiskulle. siks meinasin tota 270asteista noin.
onkos tarkkaa tietoo 1.6 ja 2.0 nokkien eroista, kun on yks hyvä 1.6 nokka mulla.
faktaa kaipaan edelleen asteluvuista/nostosta
villit veikkaukset on kans tervetulleita, ite epäilen et vakio 2.0 on jotain 250asteinen
Ei siitä mitään haittaa ole kun voitelet kuitenkin nokan rasvalla tai öljyllä minä ainakin tarkastan et joka öljyputken nokan reijästä tulee öljyä.henkka kirjoitti:eli ei ole mitään järkeä ostaa tämmöseen budjetti turboon viri nokkaa, kerran toi vakiokin on jo noin kiree.mulla olis muistikuva että vakionenä olis 268 astetta about. en ole satavarma..
öljyputki tulee uus, onko mitään järkee varmistaa ensin pelkällä startilla et lähtee nostaa öljyn paineita, vai onko vaan haittaa?ei niin kauvaa tarvi kentcams ainaki neuvoo vaan 15-30 minuutin käytön 2000 kieroksella heti eka startista ja motin pitää lähtiä heti käyntiin