hukka kipinä puola
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
hukka kipinä puola
saako tollasella puolalla koneesta enenmmän irti tehoja?
Niin, no tuskimpa se ainakaan huomattavasti normaalia nopeampaa syö, ettei normi vaihtovälillä ainakan kerkeä loppua. Riippunee kuitenkin tulpista.henu kirjoitti:Miks se söis nopeemmin ?tanariman kirjoitti:taitaa syyä tuluppia vähän nopiampaa tommonen.
Kestäähän ne tulpat uudemmissa autoissakii pitkään.
Tuommoista juttua olen vain kuullut, että saatta nopeampaan kulua ja hyppäähän se kipinä 2x useammin tuolla puolalla, liekö jännite kuitenkaan normi puolaa korkeampi.
Taunus -71 1.6 4d (2.3 v6 tulossa ja hommattu)
Jos nyt oikein jeesustellaan niin jakajan pyörimisen kitka häviää... Tosin laturilta haluaa vähän enemmän sähköä... Kipinä on toki paljon vahvempi ja päästöt pienemmät, hyöty on sitten siinä ja hänessä..
Mutta jos se vanha sytkä toimii, niin.. öö.. miksi? Kauhia vaiva kyhätä pelkästään hukkakipinä mihin tahansa moottoriin ellei kyseessä ole kakspyttynen bokseri
Toki jos ohjelmoitavaa ruiskua olet värkkäämässä niin mikäpäs jottei, saa ainakin säädettyä huomattavasti tarkemmin...
Mutta jos se vanha sytkä toimii, niin.. öö.. miksi? Kauhia vaiva kyhätä pelkästään hukkakipinä mihin tahansa moottoriin ellei kyseessä ole kakspyttynen bokseri
Toki jos ohjelmoitavaa ruiskua olet värkkäämässä niin mikäpäs jottei, saa ainakin säädettyä huomattavasti tarkemmin...
Mertie pub & 3D
siis tein tuon testin täysin vakio opel ohc moottorilla jossa on tehdas säädöissä oleva bosch motronic ruiskun/sytyksen ohjaus.ainoastaan puolaa vaihtamalla sai tuosta kiihdytyksestä joka yrityksellä vähintään 0,1s pois.0-100 matkalla varmasti enemmän.hukka kipinä puola siis ei ole mutta tähän kirjoitin kun tehokkaampi kipinä on jutun juoni joka tapauksessajeddah kirjoitti:Jos nyt oikein jeesustellaan niin jakajan pyörimisen kitka häviää... Tosin laturilta haluaa vähän enemmän sähköä... Kipinä on toki paljon vahvempi ja päästöt pienemmät, hyöty on sitten siinä ja hänessä..
Mutta jos se vanha sytkä toimii, niin.. öö.. miksi? Kauhia vaiva kyhätä pelkästään hukkakipinä mihin tahansa moottoriin ellei kyseessä ole kakspyttynen bokseri
Toki jos ohjelmoitavaa ruiskua olet värkkäämässä niin mikäpäs jottei, saa ainakin säädettyä huomattavasti tarkemmin...
Hukkakipinä puolasta lähtee 2 sylinterille piuhat eli lyö 2 sylinteriin yhtäaikaa vähän kuin olisi vain 2 puolaa 4 pyttysessä koneessa.
Normi jakajalla ei mitään iloa mutta tehokkaamalla puolalla voi saada pientä eroa vakioon tosin ero on aika mitätön.
Normi jakajalla ei mitään iloa mutta tehokkaamalla puolalla voi saada pientä eroa vakioon tosin ero on aika mitätön.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo 2.0 Ecoboost 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
ISÄ 05.09.2011 & 02.03.2016
millä mittasit ?taunusti kirjoitti:siis tein tuon testin täysin vakio opel ohc moottorilla jossa on tehdas säädöissä oleva bosch motronic ruiskun/sytyksen ohjaus.ainoastaan puolaa vaihtamalla sai tuosta kiihdytyksestä joka yrityksellä vähintään 0,1s pois.0-100 matkalla varmasti enemmän.hukka kipinä puola siis ei ole mutta tähän kirjoitin kun tehokkaampi kipinä on jutun juoni joka tapauksessajeddah kirjoitti:Jos nyt oikein jeesustellaan niin jakajan pyörimisen kitka häviää... Tosin laturilta haluaa vähän enemmän sähköä... Kipinä on toki paljon vahvempi ja päästöt pienemmät, hyöty on sitten siinä ja hänessä..
Mutta jos se vanha sytkä toimii, niin.. öö.. miksi? Kauhia vaiva kyhätä pelkästään hukkakipinä mihin tahansa moottoriin ellei kyseessä ole kakspyttynen bokseri
Toki jos ohjelmoitavaa ruiskua olet värkkäämässä niin mikäpäs jottei, saa ainakin säädettyä huomattavasti tarkemmin...