timppa kirjoitti:1500 rpm on joko ilma vuoto tai lisäilmaluisti on selällään,deletoi se väliaik.
Luulen että jälkimmäinen vaihtoehto, noi ilmavuodot tarkastettiin. Se saatiin rauhottuun kun seoksia sääti (nyt välähti että rikkaammalle??) ja sitten tyhjäkäyntiä...
timppa kirjoitti:ja nyt seos ruuvia niin paljon auki että se ainakaan pidä vinkunaa virrat päällä eli SYÖTAbensaa,ja tarkista että Kläppä on OIKEASTI kiinni,nimittäin kaasupolkimen ja k-jet kaasuvivuston suhde keskenään PITÄÄ muuttaa ,muuten joko kaasu makaa päällä tai ei aukee kokonaan. kaasuläpän plommattu raj.ruuvi tark. ? onko tyhjäk.ruuvi tiedossa ?
Kaasuläpän asento on tarkastettu ja toi rajaus ruuvi on tiedossa ja samoin tyhjäkäyntiruuvi. Sen läpän aukeamissuhde pitää vielä tarkastaa.
timppa kirjoitti:sitte paine pitäs mitata,yhtä vaikea arvata ku lotto ,kerro vielä mikä oli se pumpun päin persettä asennus.
Joo, paine ja tuotto pitäs mitata, tarkotus ois kiikuttaa se yhteen firmaan säädettäväksi kun sais pelaan joten kuten. Pumppuja on kuitenkin parikin kpl että kokeilla voi. Ja
tämä ja pari kuvaa eteenpäin oli se väärin asennus.
timppa kirjoitti:on muuten vaikee yrittää neuvoo ku ei tiedä mitä jossain on tähänmennessä tehty,eli tausta tiedot on TOSI TÄRKEET ps tarkista se haitari putki,siis irti ja venyttele yai vaikka koeponnista se vuotaa monesti ja tietty sotkee sit ihan KAIKEN,jatätähävoisjatkaavaikkakokoyön.hyväyötä
Pitää toi haitariputki vielä tarkastaa, mielestäni se oli kuitenkin ehjä. Kone toimi "paremmin" ennen kuin sai tuon bensanpumpun oikein asennettua, ei vaan kiertänyt kuin 3000-4000 mut lähti käyntiin ja kävikin suhteellisen tasasesti. Mulla on kyllä vissiin sytkäboksikin paskana... että semmosta
Veikkaan että bensapumpun väärän asennuksen seurauksena säädöt on ruuvattu päin persettä ja nyt kun painetta tulee niin koko systeemi on sekasin. Millasessa lepoasennossa sen ilmamäärämittarin läpän pitäs suurinpiirtein olla?
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.