Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
astriel kirjoitti:noin 160 vakiona taunuksen oman mittarin mukaan.
-vk-
jaa no sitte mä ajoin geeäksällä täysiä muutama vuosi sitten, alkas vaan takapään soutaminen pelottamaan aika rajusti 165kmh mittarinopeudessa joten nostin jalan kaasulta vaikka taunus vielä kiihtyi..
220 mittariin väitti eräs joka vaihto tohon 81seen sierran 5lovisen.. 180 oma kokemus ja ois ollu varaa vaikka kuin muttako pää ja tie alko lyheneen...
Eiköhän se Taunus kulje saman ku Granadakin, mä päästelin kakslitrasella ranulla mittarin mukaan hippasen yli 200 km/h, että en tiedä sitten paljon tuo valehteli? Tonnikuussatanen tietty varmaan vähän vähemmän... Omalla Taunuksella en oo vielä uskaltanu koittaa konerempan jälkeen kokeilla...
DROFFORD kirjoitti:220 mittariin väitti eräs joka vaihto tohon 81seen sierran 5lovisen.. 180 oma kokemus ja ois ollu varaa vaikka kuin muttako pää ja tie alko lyheneen...
Ihmekkös tuo kun sierran laatikoilla taitaa lähes poikkeustta mittarivirhe suurentua.
Ilmanvastuskertoimen ja poikkipinta-alan perusteella 2.0 OHC taunus kulkee noin 170 kmh todellista.
olkoot kertoimet mikkä hyvänsä mutta kyllä se eilen meni yli 170 oli ratti kuski kyllä ko ite jupottelin sai oikein välillä hillitä.. ei jääny takarenkaistakaan jäljelle enää mitään
Kyllä tosiaan menee yli 170
Itte oon saanu mittariin 215 repimällä melkein hengiltä tuon farmarin
motarin alamäessä,ei tuo mittari niin paljoa heitä sentään.
2:n näyttötaulun perusteella 8 km ylöspäin noin satasen vauhdissa.
Tutkaan en oo onneksi päässyt
Taitaa nuissa "kovissa" vauhdeissa olla parempi että on joku GPS mukana niin saisi tarkan nopeuden, kun eikös mittari valehtele sitä enemmän mitä enemmän nopeutta. Tosin silloinhan se olisi suunniteltua kaahailua En suosittele kenellekkään.....
Homma hanskassa, mutta hanskat...No ne nyt oli jossain!