Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Jos ei "kahvapakosarjoja" ole peltisten tilalle asentaa, väännä tukevat M10 pultit ylempiin pakosarjan pultinreikiin koneen vastakkaisiin kulmiin. Köysi tai ketju kiinnin niihin, varmana kestää!!
Eilen otin omasta mk1 Taunuksesta kutosen ja A4LD tomaatin pois. Etupään nostin pukeille ja tunkki vaihdeloodan alle ja moottorinostimella kiinni ja yhtenä pakettina kivuttomasti pois. Helpompi synnytys oli kun Sierrasta kutonen ja manuaali vastaavalla keinolla...
jeps, sama tuli tehtyä toisinpäin. eli vaihdoin kutosen kytkinkopan tuohon ehjään A4LD lootaan ja istutin sen yhtenä pakettina tuoreemman moottorin kanssa paikalleen. koekäyttö on vielä tekemättä.
noni nyt on moottori + loota poistettu ja ATF:ää levitetty ympäri autoa ja lattiaa tuli helposti yhtenä klönttinä, eikä ollu ees lähellä että laatikon häntä olis ottanu maahan! piisofkeik, katotaan miten uus menee paikallleen, pitää eka kokoo loota loppuu + siistii konehuone
tykkään itse käskeä, enkä olla käskettävänä kyllä viritettyyn moottoriin kuuluu manuaali, automaatti sitten V8 koneisiin missä on vääntöä niin että sillä automaatilla jaksaa ajella.
no kyllä noi automaatit on tuomionpäivän vehkeitä viritetyissä peleissä, ei toimi alipainesäädöt niinku pitää ja on arvaamattomampi.. mielummin niin että voi ite valita millä vaihteella ajetaan ja missä ja milloin.