Käytin vakiokannet (xr4i:n kannet) ja jotkut kannet joita oli hieman kanavistaan muotoiltu (imupuolella todella vähän eroa, oikeastaan vain ohjurin muotoilu erona) virtausmittauksessa. Virtauseroa oli reilu 10hv noiden kansien imukanavien välillä ja pakokanava on peltosen mukaan hyvän muotoinen ja avara jo vakionakin, kyseessä siis oli siiamilaiskanava.
Edit: Ja mittauksessa nostona käytettiin v6t3:sen venttiilinostoa, eli 11,2mm.
Colognen virittely
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Nyt kun tuntuu taas suunnitelmat lähtevän käsistä tuon Cortinan suhteen, niin kysellään vähän taustatietoa.
Mikä on 2,8l v6 huonompaa kuin 2,9l v6? Miten 2,9l saa leimattua mk3 cortinaan/mk1 tanariin? Jos et tähän kehtaa laittaa, laittele privaan neuvoa
Onko jompaan kumpaan saatavilla jotain "parempia" kansitivareita kuin vakiot?
Edit: ainakin burtonpowerilta saa felpron tiivisteitä 2,8l.
Mikä on 2,8l v6 huonompaa kuin 2,9l v6? Miten 2,9l saa leimattua mk3 cortinaan/mk1 tanariin? Jos et tähän kehtaa laittaa, laittele privaan neuvoa
Onko jompaan kumpaan saatavilla jotain "parempia" kansitivareita kuin vakiot?
Edit: ainakin burtonpowerilta saa felpron tiivisteitä 2,8l.