Oooheeceen vaakatuplat
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
-
- Viestit: 24
- Liittynyt: 18 Huhti 2006, 21:39
Oooheeceen vaakatuplat
onko kukaan laittannut teistä vaakatuplaria tanariin... miten olette muunnelleet tuota jarrusylinteriä että mahtuu kaasarit imusarjaneen sinne??? :?:
enemmin syön matoja kuin ajan itäautolla
ei kai niihin muita oo pantukkaan kun vaakaimuja kaikkein paras ratkasu tietenki ois laittaa pedalboxi siinä samalla... mut me on ainaski joskus siirretty jarrusylinteriä ylöspäin..yhtä kohtaa joutuu pellin toiselta puolelta pikkusen muokkaan muuten ihan ok homma...ja katsastusmieskin hykertelee onnesta...
mitä pienempi vika sitä isompi leka......
mulla on jarrutehostin omalla paikallaan ja hyvin mahtuu lyheällä imusarjalla. http://s124.photobucket.com/albums/p36/ ... CT1447.jpg
taunus 2d 2.6 `77
fairlane 500 '64
fairlane 500 '64
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
mun käsityksen mukaan lyhyt imusarja huonontaa alavääntöä mut se on vaan mun käsitys ku ei oo kokemustaLate991 kirjoitti:mulla on jarrutehostin omalla paikallaan ja hyvin mahtuu lyheällä imusarjalla. http://s124.photobucket.com/albums/p36/ ... CT1447.jpg
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Onpashes83 kirjoitti:ei kai niihin muita oo pantukkaan kun vaakaimuja
http://www.taunusfinland.com/galleria/d ... =100&pos=0
löytyy 45-vaakatuplat pitkällä imusarjalla
Ainakin kannentekijä kertoi, että pitempi imusarja on selkeästi parempi kaasujen virtaukseen, verrattuna lyhyeen...ja sama suhde tietty myös tehoon :twisted:
Itsellä pellin alla imusarja, jonka pituus on jonku 70mm ja sen jatkeena 45-sivuimuwebrut imukartioineen...
Tietty jarrutehostin enää sopinut elämään alkuperäisellä paikallaan, joten siirsin sen umpion taakse. Siirtosarjan tein itse, käyttäen apuna alkuperäistä tehostajan runkoa....
Leimaa en ole vielä rojektiin yrittänytkään. Katsurin kanssa ollut puhetta useaan otteeseen, ja joka kerta vaan todennut, että kunhan vaan hyvin ja jämerästi tehtyniin ok....?
saaps nähdä sitten
Itsellä pellin alla imusarja, jonka pituus on jonku 70mm ja sen jatkeena 45-sivuimuwebrut imukartioineen...
Tietty jarrutehostin enää sopinut elämään alkuperäisellä paikallaan, joten siirsin sen umpion taakse. Siirtosarjan tein itse, käyttäen apuna alkuperäistä tehostajan runkoa....
Leimaa en ole vielä rojektiin yrittänytkään. Katsurin kanssa ollut puhetta useaan otteeseen, ja joka kerta vaan todennut, että kunhan vaan hyvin ja jämerästi tehtyniin ok....?
saaps nähdä sitten
Joku joskus selitti, mihin se imusarjan teoreettinen pituus piti perustaa, ja kanavien muotoilulla saatiin lähes turbovaikutus aikaan. Oisko ollu jossain "how to modify foerd soch engines" tjsp. Imusarjan pituus piti olla joku huipputehon kierrostaajuuden allonpituuden kerrannainen. Niinkun peltisarjan mitotuksessakin oli niillä mitoilla merkitystä.
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Toyota LandCruiser -81