Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Pitäis tohon 2 koppaseen laittaa takajarrut uusiks , rummut ei oikeen enää nappaa... kuinkahan iso homma on vaihtaa levyt taakse? onko joku tehny?
yhet tanen etu satulat löytyis hyllystä, jotka vois käyttää tohon....
Houbi kirjoitti:
yhet tanen etu satulat löytyis hyllystä, jotka vois käyttää tohon....
Ei voi, tai ei ainakaan kannata.
Ennemmin kannattaa hommata vaikka Scorpion takasatulat kiinnikkeineen, saa kässärinkin toimimaan laillisesti.
Levyiksi 2wd Cossun (272mm) tai tavallisen työläismallin Sierran (252mm) levyt. Myös etuveto Escon etulevyjä tiedetään käytetyn.
Sitten vaan sopivan paksuisesta levystä tekemään kiinnikkeitä.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
taunus mkII kirjoitti:rally-racesta saa valmiit kiinnikkeet cosan satuloille tai koko paketin jo massia riittää..
Niin ja opiskelija budjetilla edetään. et ne cossusatulat voidaan unohtaa mut noita kiinnikkeitä pitää kysästä. ja sit pitäis varmaan eteenki päivittää ettei taakse kasva jarrut isommiks.
Saab 900 -88->(94? ) Vois olla hyvä luovuttaja, pulttiajako 108. Etulevyt muistaakseni Ø276mm ja takalevy Ø265mm. Ja käsijarru takapyörissä toisin kuin vanhemmissa saabeissa.
309GTI:n takalevy taisi myös olla kätevä kun leviää vain vähän sisäänpäin. Satulan saa kiinni suoralla levyllä jarrukilven tilalle.
ensi viikolla tuloo levyt,isommat eteen ja pösöstä taakse..mondeon ja scorpparin satuloilla ei löytyny töistä hyllystä niin pitää odottaa piiitkän vklopun yli..
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
tarviikohan siihen laittaa paineen säädintä jos laittaa levyt taakse ku ei haluttais vaihtaa etu jarruja ja mikä sen pösön levyn halkasija on.onko pienempi ku taunuksen levyt (247,5mm)