2.3 ja 2.6 V6 erot

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

WSE
Viestit: 125
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 11:58
Paikkakunta: Lohja (/Rovaniemi)

Viesti Kirjoittaja WSE »

mois13 kirjoitti:
Ford kirjoitti: Jos 2.6:sen mäntiä ei saa enää niin mitä jos laittaisi 2.3:sen lohkoon
2.6:sen kampiakselin ja 2.3:sen männät?
Männät kolkkais kanteen ja pahasti :lol:
Kuinka pahasti? ELi olisiko mahdollista työstää mantien laelta riitävästi ainetta pois...?
WSE
Viestit: 125
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 11:58
Paikkakunta: Lohja (/Rovaniemi)

Re: niinpä..

Viesti Kirjoittaja WSE »

natuli kirjoitti:niin mulla sitä sit oli ollutkin 2.6l kone, mut en tienny sitä, eikä varmaan myyjäkään koska ei se mitään siitä puhunut..salassa tehty ja salassa pidetty.. =)
ei oo moiseen salailuun tarvetta kun taneen menee leimalle sekä 23 että 26 samoilla alustarakenteilla.
Mutta mikset tehnyt 26 konetta sitten uudelleen???
Vastaa Viestiin