Taunus on tykänny moottorinvaihdon jälkeen poltella kuskin puolen parkkien sulaketta varsin taajaan, enkä vielä oo syytä tähän löytäny. Konehuone tietenkin on täynnä omia sähkökytkentöjä ton ruutan takia, mutta kone kuitenkin toimii niinkun pitääkin. En oo myöskään keksiny mitään tiettyä tapaa, miten sulakkeen saa poltettua, sillon tällön vaan menee.
Eilen illalla ihmettelin ajellessa, kun kone kiersi ykkösellä jotenkuten kuuteentonniin, kakkosella enää reiluun viiteen ja kolmosella ei enää ees neljään ennen kun rupes pätkimään armottomasti. Tänään aamulla kävin kaverilla tsekkaamassa ennakon, ja se oli kohdallaan (Autodatan mukaan säädetty 12 astetta). Samalla totesin sulakkeen taas palaneen, ja vaihdoin sen, ja johan kone taas rupes kiertämään... Sattumaa, vai voiko noilla olla jotain yhteyttä toisiinsa?
Sähkövikako? (2.8i)
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Sähkövikako? (2.8i)
Taunus '73 2d sedan V6 2.8i
onko sulla alkuperäiset parkki valojen liittimet? Pitäisi olla eri kokoiset ettei kytke väärin päin,jolloin virta menee maihin. Lampun rungolla huono maadoitus koriin jonka takia ei polta heti sulaketta ja mahdollisesti jotain ohjauksia/käyttövirtoja otettu samalta sulakkeelta? Valot nimittäin toimii piuhat molemmin päin.
Siinä yksi mahdollisuus/veikkaus.
Siinä yksi mahdollisuus/veikkaus.