Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Vieras
Viesti
Kirjoittaja Vieras » 31 Touko 2006, 19:59
sierran 2,0 ohc tyhjäkäynti rupes yhtäkkii vaeltaa sit seiso tunnin ni taas toimi normaalist... Yleensä lähtee laakist käyntii sit välil ei lähe kirveelkää sit oottaa hetken ni taas lähtee kummallist...
Janzamar
Viestit: 4317 Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Janzamar » 31 Touko 2006, 20:08
Tulpat ja johdot vaihtoon..?
Ruisku vai kaasari?
Taunus Maximus =)
_Ladee_
Viestit: 22 Liittynyt: 27 Joulu 2005, 22:37
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja _Ladee_ » 01 Kesä 2006, 17:45
se perkeleen kärettömän sytkän ohjain boxi vai mikä onkaan.. niihin tulee vanhemmiten aina jotain häikkää
Vieras
Viesti
Kirjoittaja Vieras » 03 Kesä 2006, 08:53
kaasari vai ruisku?
Latexi
Viestit: 71 Liittynyt: 14 Elo 2004, 12:29
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Latexi » 05 Kesä 2006, 21:07
juslau kirjoitti: se perkeleen kärettömän sytkän ohjain boxi vai mikä onkaan.. niihin tulee vanhemmiten aina jotain häikkää
Meinaatko sitä Weber "sähkökaasari" DFTH:n sähköistä tyhjäkäynnin ohjausboksia. Jos autossa on tuo ni mitä varmemmin, siellä vika.
Vieras
Viesti
Kirjoittaja Vieras » 06 Kesä 2006, 00:26
sehän siel on ei kyl tosin oo ku sen kerran tehny sen. tulpanjohot taitaa olla kysees heti lähti käyntii ku heilutteli johtoi.