Sivu 4/6

Lähetetty: 07 Syys 2006, 22:12
Kirjoittaja Mois

Lähetetty: 07 Syys 2006, 23:29
Kirjoittaja Taneli
Juu mites meinasit tiivistää nuo säiliön lähdöt,ku muistaakseni olikohan saappin säiliön lähdöt oikeastikin useita millejä paksummat ?

Lähetetty: 08 Syys 2006, 18:17
Kirjoittaja Mois
Taneli kirjoitti:
Juu mites meinasit tiivistää nuo säiliön lähdöt,ku muistaakseni olikohan saappin säiliön lähdöt oikeastikin useita millejä paksummat ?
Onhan siinä tiivisteet, varmasti ei vuoda :wink:
Laitoin päällekkäin kahdet Saabin tiivisteet, toiset eripäin...
Säiliö on ihan tiukasti kiinni pääsylinterissä.
Ja jos ei olis tiivis jostain syystä, vähän sikaliimaa väliin, niin varmasti pitää :wink:

Lähetetty: 02 Loka 2006, 09:06
Kirjoittaja Mikey
No nyt on sit koe ajokin vihdoin saatu suoritettua jarruihin tuli kyllä houmattava parannus soralla ei paljoa tarvinnut joljinta painaa kun pyörät lukkiutuivat :shock: Aavistuksen jarrut poulsivat vasemalle ja polin tuntui hiukan turhan pehmeältä eli taitaa olla vielä ilmattava jarrut mutta kun yksin olin niin oli tekemätön paikka. Lataus ongelmakin selvisi samalla laturi on död vaikka herätevirta tulee ja jänitteensäädin on vaihdettu niin ei lataa täytyy viedä laturi huoltoon

Lähetetty: 04 Loka 2006, 13:34
Kirjoittaja Herkko
Mikey kirjoitti:No nyt on sit koe ajokin vihdoin saatu suoritettua jarruihin tuli kyllä houmattava parannus soralla ei paljoa tarvinnut joljinta painaa kun pyörät lukkiutuivat :shock: Aavistuksen jarrut poulsivat vasemalle ja polin tuntui hiukan turhan pehmeältä eli taitaa olla vielä ilmattava jarrut mutta kun yksin olin niin oli tekemätön paikka. Lataus ongelmakin selvisi samalla laturi on död vaikka herätevirta tulee ja jänitteensäädin on vaihdettu niin ei lataa täytyy viedä laturi huoltoon
Yksinhän ne jarrut on helpoin ja
nopein ilmata.
Tiivis letku ilmaroppuun ja toinen
pää jarruneste pulloon.
Roppu auki ja eiku
jarrua pumppaan :)

Lähetetty: 03 Tammi 2007, 20:57
Kirjoittaja cologne
Mitens jarrut on toiminut ??
Itte olen ajatellut pistää samantyyppisen omaan capriin.. vaikka moutine hylkäsi idean...
sopiikos tonne sitten 283 mm levyt ?

Lähetetty: 25 Maalis 2008, 10:19
Kirjoittaja Adainor
Mikey kirjoitti:Nonnii nyt olis Tanes jarrut paikallaan.

Alkuperäiset reijä joista reikiä levitin n.3mm, en muistanut ottaa kuvaa kun sain reijät valmiiksi kun oli vissiin liian kova into päällä :oops:
http://smg.photobucket.com/albums/v643/ ... h=imgAnch4

Sit olis satula paikallaan
http://smg.photobucket.com/albums/v643/ ... h=imgAnch3

Kaikki paikallaan
http://smg.photobucket.com/albums/v643/ ... h=imgAnch2

Tossa kuva putkista haarottimelta satulaan
http://smg.photobucket.com/albums/v643/ ... h=imgAnch1

Koe ajoa en vielä päässyt tekeen kun ei ollutkaan jarru nestettä riittävästi ja lataus ongelmaan en ole vielä puuttunut.
Mitkäs levyt tuossa sitte on? :o

Lähetetty: 09 Touko 2008, 19:38
Kirjoittaja Mikey
Välikopaa esko (rs 2000) 9 tuumaset jäähdytetyt

Lähetetty: 19 Maalis 2010, 14:22
Kirjoittaja Jallu
Pääsylinteristä sen verran, että itsellä ainakin taunuksen oma loppui tylysti kesken, kun laitoin eteen volvon satulat ja taakse 4wd cossun jarrut.

Lähetetty: 20 Maalis 2010, 21:56
Kirjoittaja jeddah
Volvon satulat + jäähdytetyt levyt + Sierran 9" rummut + Taunuksen orkkis pääsylinteri tuntuu mulla toimivan mainiosti... Takajarruista vain automaattisäädön syytä toimia kunnolla tai säädellä niitä aktiivisesti, muuten menee poljin tosi pehmeäksi.

Lähetetty: 30 Loka 2011, 18:04
Kirjoittaja vtormane
Nostetaampa ylös...
Etujarrujen päivitys olisi edessä kun on etujarrut -76 tanessa niin jumissa että sutaria vaan pyörii :D Suunnitelmissa olisi volvo 240 4-mäntäiset satulat ja rs2000 jäähdytetyt levyt. Kysymys kuuluu että mahtuuko 13" mangelsit noiden satuloiden kanssa pyörimään? Ja myös että tarviiko kyseinen satula/levy kombinaatio spacereita? Aiemmin oli puhetta tuolla että reikiä pitää viilailla satulasta mutta meneekö sitten noin?
Motonetistä saisi noita satuloita 90e/kpl.

Lähetetty: 30 Loka 2011, 18:09
Kirjoittaja Mois
vtormane kirjoitti:Nostetaampa ylös...
Etujarrujen päivitys olisi edessä kun on etujarrut -76 tanessa niin jumissa että sutaria vaan pyörii :D Suunnitelmissa olisi volvo 240 4-mäntäiset satulat ja rs2000 jäähdytetyt levyt. Kysymys kuuluu että mahtuuko 13" mangelsit noiden satuloiden kanssa pyörimään? Ja myös että tarviiko kyseinen satula/levy kombinaatio spacereita? Aiemmin oli puhetta tuolla että reikiä pitää viilailla satulasta mutta meneekö sitten noin?
Motonetistä saisi noita satuloita 90e/kpl.
Biltemasta saa halvemmalla. En nyt just muista tilausnumeroa, Pj. vois auttaa jos haluu ;) Sille meinaan myin ne satulat mitä hain Biltemasta. Spacereita tarvii, siis satulan kiinnitykseen ja mielummin isomman jarrulevynkin, mut näkyy pelaavan normaalillakin jarrulevyllä. Jarrupalan yläosa vaan jää vähä niiku reserviin ;) Oisko Biltemassa jotain 65 - 67 euroa/kpl?

Lähetetty: 30 Loka 2011, 19:17
Kirjoittaja henu
Muistaakseni 4mm lattaa piti laittaa satulan ja kynkän väliin et sai keskelle.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1575.jpg

Lähetetty: 30 Loka 2011, 20:05
Kirjoittaja jeddah
henu kirjoitti:Muistaakseni 4mm lattaa piti laittaa satulan ja kynkän väliin et sai keskelle.
http://i103.photobucket.com/albums/m149 ... va1575.jpg
Katoin jo että ...tu mulla muistaakseni mitää keltasia pyörännapojaa oo pyöriny, mut olitki vaa aika millilleen kopioinu ton mun toteutuksen :lol:
http://koti.phnet.fi/tpelt/Autoja/Taunus/satula.JPG

Lähetetty: 30 Loka 2011, 20:07
Kirjoittaja henu
jeddah kirjoitti: Katoin jo että ...tu mulla muistaakseni mitää keltasia pyörännapojaa oo pyöriny, mut olitki vaa aika millilleen kopioinu ton mun toteutuksen :lol:
http://koti.phnet.fi/tpelt/Autoja/Taunus/satula.JPG
Sen tein, ei jaksanu pyörää keksiä uudestaan :lol: