Hammasremmi

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
p3
Viestit: 1205
Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

tai sillä on ajettu yli 100 000 km :lol:
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

ei nyt ihan sentään..omalla ajettu rempan jälkeen 175000..
ei vielä tunnu missään..
Taunus Maximus =)
Avatar
p3
Viestit: 1205
Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

sitten sulla on se vehe ihan tarpeeseen :lol:
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

käyttöpeli.mitäs noilla muuten..
Taunus Maximus =)
Avatar
p3
Viestit: 1205
Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

niinkin.
ite ajoin taunuksella 200 km
ootas mikäs vuosi se nyt oli
oisko ollu -02 vein sitte kilvet
pois ku ei kahannu tuon takia
katsastaa/rupesin laittaan sitä
v8
caprilla viimekesänä 500 km
WSE
Viestit: 125
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 11:58
Paikkakunta: Lohja (/Rovaniemi)

Re: Hammasremmi

Viesti Kirjoittaja WSE »

Tumppi kirjoitti:Mitäs OHC koneessa yleensä tapahtuu kun hammahihna katkee? :( :(
Vakio 2 litraisessa ei mitään. 1,6 sen sijaan on mahdollista venttiilin ja männän kosketus, paitsi emaxeissa mutta näitähän ei ollut taunuksissa.
Virinokkakaan ei vaikuta mutta sen sijaan kannen lasku tietysti.
Toki löysillä venttilin jousilla ja kovilla kierroksilla voi hajota kone kuin kone...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Itellä meni 1.6 taunuksesta remmi poikki kesken ajon pellolla ja oli kierroksia!!Eikä tullu mitää vikaa.Sytkä vaa vähä pielessä vielä... :(
Vastaa Viestiin