Sivu 1/1

2.0 V6 kytkennät

Lähetetty: 10 Marras 2004, 13:41
Kirjoittaja Melwyn
Ehtoota. Olen tässä jo pari vuotta pitänyt eräänlaista projektia tuosta meikäläisen tanikasta ja homma on näin:
kone+laatikko on paikallaan, perä myös. kardaania täytyy hieman muokata jotta sopii. Kohta pääsee lykkimään apulaitteita konehuoneeseen, mutta siihen se ongelma iskeekin, kun ei ole mitään hajua kiinnityksistä. Osat olivat irrallaan hankittaessa ja muutenkin tuo vinkkelikone on vielä hieman vieras. Joten jos joku tietää neuvoa asiassa niin toivottavasti ilmoittelee minulle..
Kiitän jo etukäteen. :)

Lähetetty: 10 Marras 2004, 15:54
Kirjoittaja REPA
??? pitäisi tietää vähän enemmän mistä kiinnityksistä.Eli mitä tarkoitat.

Lähetetty: 10 Marras 2004, 16:50
Kirjoittaja Viipo
Laturi tulee kiini semmosella ihmeellisesslä mutkaraudalla kanteen ja kiristin sinne alemmaksi lohkoon. ite kiskoin tosin tuossa kolmoskoppasessa tuon laturin ns. yläpuolelle, kun kävi paremmin. missäs muissa apulaitteissa olisi ongelmia?

Lähetetty: 10 Marras 2004, 19:43
Kirjoittaja Melwyn
Niin enimmäkseen kyse on noista letkuista+johdoista. Ongelmaa tulee myös syylärin asennuksessa kun menee niin ahtaaks ettei meinaa alkuperäinen isompi syyläri mahtua paksuutensa vuoksi...

Ja mielellään kuvien kanssa ohjeita, kiitos... :wink:

Lähetetty: 10 Marras 2004, 21:46
Kirjoittaja cologne
Melwyn kirjoitti:Niin enimmäkseen kyse on noista letkuista+johdoista. Ongelmaa tulee myös syylärin asennuksessa kun menee niin ahtaaks ettei meinaa alkuperäinen isompi syyläri mahtua paksuutensa vuoksi...

Ja mielellään kuvien kanssa ohjeita, kiitos... :wink:
http://www.sunpoint.net/~mmodel/oma4.jpg

tuolta löytyy kuvia lisääkin mun romusta jossa on toi 2.0 V6

käy lainaamassa granadan tai taunuksen huoltokirja (haynes) kirjastosta

Lähetetty: 10 Marras 2004, 23:06
Kirjoittaja Melwyn
Joo kyllähän tuosta kuvasta jo jotain selviää. Kiitosta vain. :) Ja tuosta kirjasta, on vain vaikea löytää. Ei oo lähimmissä kirjastoissa v6-kattavaa kirjaa. Täytyy varmaan ens kerralla pyytää tilaamaan muualta sellainen.

Lähetetty: 11 Marras 2004, 14:20
Kirjoittaja Miikka
Tuhdimmalle syylärille saat tilaa, kun korvaat kiinteän flektin sähköisellä, syylärin etupuolelle tulevalla ropellilla. On kaikin puolin fiksumpi ratkaisu kuin kiinteä, tarvittavat osat löytyvät miltei mistä tahansa puretusta etuvetoisesta. Esim. mun oma on Fiat Regatasta (ja toimii yhä komen vuoden jälkeen...)

Lähetetty: 12 Marras 2004, 00:17
Kirjoittaja Janzamar
tuohan kuullosti hyvältä..! :D
sähköflekti minulle myös!!

Lähetetty: 12 Marras 2004, 16:35
Kirjoittaja cologne
Melwyn kirjoitti:Joo kyllähän tuosta kuvasta jo jotain selviää. Kiitosta vain. :) Ja tuosta kirjasta, on vain vaikea löytää. Ei oo lähimmissä kirjastoissa v6-kattavaa kirjaa. Täytyy varmaan ens kerralla pyytää tilaamaan muualta sellainen.
www.alfamer.fi
löytyy kaikki tarvittava

mulla ei ainakaan pelkkä sähköflekti riitä (tää on jostain 1.5 japsiromusta) jäähdyttämään V6
voisi tietenkin ehtiä suurempaa.