Sivu 1/1

starttiasiaa

Lähetetty: 03 Elo 2004, 23:14
Kirjoittaja Jukkis
Laatikon vaihdon yhteydessä löysin 2.3 koneesta 2-litrasen koneen kytkimen ja vauhtipyörän. Vaihdoin tilalle 2.3 kytkimen ja auton mukana tulleen 2.3 vauhtipyörän. Nyt tuli kuitenkin ongelma, kun uudessa vauhtipyörässä onkin hammaskehä kauempana koneesta kuin vanhassa, eikä startin ratas enää ylety kuin hipomaan vauhtipyörän ratasta. :evil:

Motonet listaa veekutosille eri startit ennen ja jälkeen -76, eli siinä vaiheessa on kai mitat muuttuneet.

ELI jos jollakulla lojuu nurkissa ylimääräistä v6 starttia niin saa kertoa. Hätätapauksessa kiinnostaa myös v6 vauhtipyörät, vaikka ei kyllä huvittais purkaa taas tota... ...ja kiire olis...

Re: starttiasiaa

Lähetetty: 04 Elo 2004, 14:06
Kirjoittaja Simppa
Jukkis kirjoitti:Laatikon vaihdon yhteydessä löysin 2.3 koneesta 2-litrasen koneen kytkimen ja vauhtipyörän. Vaihdoin tilalle 2.3 kytkimen ja auton mukana tulleen 2.3 vauhtipyörän. Nyt tuli kuitenkin ongelma, kun uudessa vauhtipyörässä onkin hammaskehä kauempana koneesta kuin vanhassa, eikä startin ratas enää ylety kuin hipomaan vauhtipyörän ratasta. :evil:

Motonet listaa veekutosille eri startit ennen ja jälkeen -76, eli siinä vaiheessa on kai mitat muuttuneet.

ELI jos jollakulla lojuu nurkissa ylimääräistä v6 starttia niin saa kertoa. Hätätapauksessa kiinnostaa myös v6 vauhtipyörät, vaikka ei kyllä huvittais purkaa taas tota... ...ja kiire olis...
Mulla ainakin kävi täysin sama startti molemmilla vauhtipyörillä! Mistähän äijä aina löytää noita ihme variaatioita :lol: Mulla olis startti, mut en raaski sitä vielä myydä, kun saattaa vielä olla käyttöä. V6 Transitissa on samanlainen startti ja mahdollisesti myös V4 Saabissa?

Lähetetty: 04 Elo 2004, 18:30
Kirjoittaja Jukkis
Mä oonkin Mr Variaatio. Eikun ei oikeesti naurata kun auto on ku joku tilkkutäkki, koottu miljoonasta eri tanarista.

2.3 ja 2.0 v6:sessa on kai aina ollu samat startit mutta sitten kai se on molemmissa vaihtunu siinä -76 aikana? Ei voi tietää. Pitäis olla joku taunus-raamattu jossa mainitaan pieninkin juttu mikä on milloinkin vaihtunu missään.

Lähetetty: 04 Elo 2004, 19:47
Kirjoittaja Simppa
Mulla oli ensin -77? malli startti jossa oli vain 2 hiiltä (joku saksasta tuotu), ja myöhemmin luultavasti -72 mallinen (4 hiiltä) ja molemmat toimi silloisella -72 mallin 2 litrasen vauhtipyörällä. Sulla on sitten varmaan joku antiikin aikainen startti?

Lähetetty: 07 Elo 2004, 12:10
Kirjoittaja Taco
Jukkis kirjoitti:Mä oonkin Mr Variaatio. Eikun ei oikeesti naurata kun auto on ku joku tilkkutäkki, koottu miljoonasta eri tanarista.

2.3 ja 2.0 v6:sessa on kai aina ollu samat startit mutta sitten kai se on molemmissa vaihtunu siinä -76 aikana? Ei voi tietää. Pitäis olla joku taunus-raamattu jossa mainitaan pieninkin juttu mikä on milloinkin vaihtunu missään.
Tuossa on melkoinen Taunus-raamattu -
http://www.oldcars.de/kataloge/taunus/T ... glisch.zip

ja sen mukaan sama startti ollut V6 koneissa -70-83 ?