v6 kärjetön

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
astriel
Viestit: 832
Liittynyt: 05 Marras 2004, 23:05
Paikkakunta: Mouhijärvi (Mouhis)

v6 kärjetön

Viesti Kirjoittaja astriel »

Pitäs saada laitettua kärjetön sytytys tuohon käyttöfarkkuun mutta,mutta.

Ohjainyksikkö on mallia 13 8001 (huco) ja se on seitsemällä johdolla.
Hucon katalookista löytyi vasemmalta oikealle

rpmout-g(-)-g(+)-kl15-kl31-kl31-kl1


Kysymyksiä:

Onko tuo kytkentä suomennettuna vasemmalta oikealle ?

rinkimittarille-jakajan anturin(-)- jakajan anturin(+)- puolan (+)- maa-maa-puolan (-)

kysymys 2: tluin vanhoja juttuja jaa niissä oli että ohc kärjettömässä olis eri puola eli tarvinko tähän v6 kärjettömäänkin erilaisen puolan ?


-vk-
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

No mulla on nyt OHC:n puola (1.6?) nyt paikoillaan Bosch:in kärjettömässä. Hyvin on pelannut, vaan sitä en tiedä että pelaisko paremmin jollain muulla puolalla :)
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Vastaa Viestiin