Sivu 6/7

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 20:21
Kirjoittaja Sultzi
Tai sitten täytyy laatuvaraosasta kysyä, kun sais opettajan kautta alennuksilla :P

Näppää kuva ja katotaan millanen on.

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 20:23
Kirjoittaja Janzamar
http://groups.msn.com/JanzaMadMaximus/a ... ?Page=Last
pintaruostetta,mutta ihan käyttämätön kappale,ja 190mm.

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 21:13
Kirjoittaja Sultzi
Täytyy katsoa vielä :) Ei tuo varmaankaan kovahintainen olisi?

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 21:21
Kirjoittaja Janzamar
Eipä tuo kamalia,postimaksut tuo aina sitä turhaa kulua.
Olisko 10 paha?
Ja jos otat sen tehostimen niin 15 yht.+ se rahti?

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 21:43
Kirjoittaja Sultzi
Eipä tuo ihan hirveältä kuulostane.

Laitan yv.

Lähetetty: 03 Maalis 2006, 00:14
Kirjoittaja Janzamar
Kattelin just kuvia,alkaa olla köykänen kori :D
..mutta onhan tilaa hitsata.
Hitto kun tuon sais mahtumaan johonkin uuniin että sais pulverimaalin päälle :)

Lähetetty: 03 Maalis 2006, 16:22
Kirjoittaja Sultzi
Joo, ei siellä tosiaan paljoa tavaraa ole enään :D Pakoputki ja takaiskarit roikkuu vielä, ei ole jaksanut irroittaa. Pitäis ostaa RHS:ssää kasa niin sais tehtyä sen pyöritystelineen :)

Ja ettei ihan offtopikiksi menisi, tänään mittailin kiertokankien laakeripesät ja hioskelin kampiakselin kaulat puhtaiksi, hyviltä näyttivät, vielä pitää mitata onko paljon kulunut.

Lähetetty: 19 Loka 2006, 17:13
Kirjoittaja -jokke-
Jos ja kun laittaa 1.6l taunukseen jonku 2-2,5 tuuman pukitkiston ja jonku läpivirtaus vaimentimen ja jonku homemade ilman putsarin nii tuoko se muutaku imu ja pakoääniä ? :D :lol: :lol:

Lähetetty: 19 Loka 2006, 17:14
Kirjoittaja Herkko
-jokke- kirjoitti:Jos ja kun laittaa 1.6l taunukseen jonku 2-2,5 tuuman pukitkiston ja jonku läpivirtaus vaimentimen ja jonku homemade ilman putsarin nii tuoko se muutaku imu ja pakoääniä ? :D :lol: :lol:
Kenties hiukan huonomman alaväännön :)

Lähetetty: 19 Loka 2006, 17:35
Kirjoittaja -jokke-
muiden mielipiteitä? ja pitäähän sitä kaikenmaailman vanhojen käpyjen iloksi olla änniä ku tämmönen 14-vuotias puotatelee pitkin kylän raittia.

Lähetetty: 19 Loka 2006, 18:01
Kirjoittaja Janzamar
Taitaa tuo Herkko olla ihan oikeassa :wink:
Tietysti siitä on sitten hyvä jatkaa kanavien muotoiluun jne..

Lähetetty: 27 Loka 2006, 22:23
Kirjoittaja TaunusTomi
ihmeen hyvin v.i.p. kulkee nyt 2l nokalla ja 2kurkkusen imisarjalla ja weberillä..vääntö lisääntyi varmaan 2kertaseksi jos vertaa vanhaan kokoonpanoon(ralllatiraa yläkerta ja juuttuvakurkkunen)

Lähetetty: 27 Loka 2006, 22:32
Kirjoittaja Sultzi
Ostappa nurkasta lojumasta 6kg vauhtipyörä siihen niin voit nakkikiskalla kierrätellä :lol:

Lähetetty: 27 Loka 2006, 22:38
Kirjoittaja sami83
Täytyy sanoa että mun tane alkuperäisellä koneella, uudella 2l nokalla, weberillä ja peltisarjalla piristettynä kulki hyvin... kunnes venttiilit meni. Vaihdoin toisen kannen tilalle vakionokalla ja valusarjalla, eikä mennyt mihinkään niin vaihdoin koko koneen :roll:

Lähetetty: 14 Marras 2006, 18:25
Kirjoittaja Foppa
väiski kirjoitti:ei kannata vaihtaa ykskutosta 2 litraseen... 1,6 kestää paljon enemmän... 2 litrasen heikoin lenkki on nokkahihna...
ei paljon tunnu missään mikään nokkahihnan heikkous koska 2.0 litranen on todettu ``FREEWHEELING´´ moottoriksi eli jakohihnan katketessa mäntä venttiili kosketus on todella epätodennäköistä tai mahdotonta. tosin 1.6 litrainen on todettu ``INTERFERENCE´´ moottoriksi eli jos hihna menee poikki niin mäntä venttiili kontakti on lähes välttämätöntä. :twisted: