Sivu 5/7

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 20:14
Kirjoittaja Sultzi
Entäs kun laatikkona on t9?

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 20:18
Kirjoittaja Janzamar
Ei kai se kytkimelle eroa tee,sama booritus pitäis löytyä.
Kun sama kytkinlevy jne..samoja noi kaikki on :)
noitten osalta.

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 20:24
Kirjoittaja Voorttimies
Ihan samalla tavalla type 9:ssä on 1.6:ssa ja 2.0:ssa eri laatikko... erothan löytyy molemmista päistä, eli kytkinakselin spoori ja toisaalta kardaanin paksuus.

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 21:50
Kirjoittaja Jari H
Eipä ole tullut missään vastaan pieni poorista T9:ä. Mutta ehkä sekin päivä vielä koittaa.

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 22:35
Kirjoittaja Janzamar
Jaahas..en väitä vastaan,kun en tuohonkaan ole perehtynyt sen paremmin
niinkuin en yleensäkään oikein mihinkään kunnolla :lol:
..eli sitten se 2-litrasen/gt:n kytkin olis ainoa mahdollinen,jos ei ala muokkaamaan sitä päätä uusiksi?
Ei tietenkään paha asia sinällään.
Kukapa haluaisi laittaa pienemmän kytkimen...

Lähetetty: 25 Helmi 2006, 23:55
Kirjoittaja Mois
Jari H kirjoitti:Eipä ole tullut missään vastaan pieni poorista T9:ä. Mutta ehkä sekin päivä vielä koittaa.
Tähän väliin kysymys, löytyykö iso boorista "pientä" kytkinlevyä? :D
VASTAAN itse itselleni, et löytyy :shock: :lol:

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 12:14
Kirjoittaja p3
Voorttimies kirjoitti:Ihan samalla tavalla type 9:ssä on 1.6:ssa ja 2.0:ssa eri laatikko... erothan löytyy molemmista päistä, eli kytkinakselin spoori ja toisaalta kardaanin paksuus.
type:t e ja 9 ( "2000" ) isot boorit, type 3 ( "1600" )kytkin pikkuboori ja kardaani väliboori, type 2 ( "kent" ) pikkuboorit.

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 15:58
Kirjoittaja Voorttimies
Dementia ei tule yksin. Type 9:ssä on tosiaan sama uramäärä akselissa koneesta riippumatta.

Mitä tulee Taunuksen kytkinlevyyn, niin kaikissa 2-litraisissa, melkein kaikissa 1.6 GT:ssä ja joissakin 2.0 V6:ssa on sama 215-millinen, 23-urainen levy. 1.6 GT:ssä tavataan erittäin harvoin 215-millistä, mutta 20-uraista levyä. Tavallisessa 1.6:ssa ja 1.3:ssa on pieni, 20-urainen levy. Vielä yksi poikkeus on, 1.6 kiinteällä kytkinkopalla = 23 uraa, pieni levy. V6-malleissa on 241 mm levy.

Lähetetty: 26 Helmi 2006, 22:59
Kirjoittaja Nokes
Mulla on kiinteellä kytkinkopalla ja 23uranen

Lähetetty: 01 Maalis 2006, 21:42
Kirjoittaja Sultzi
Minkäslaista kytkintä suosittelisitte? Vakio asetelma ja levyksi sintteri? Moni lapainen (mitä vaikutusta lapojen lukumäärällä?)? Ja booreja oli t9 se 23? Ei jaksa mennä talliin laskemaan :D

Lähetetty: 01 Maalis 2006, 22:08
Kirjoittaja Janzamar
23 booria on..jos sulle tulee se joku 140 tai jotain heppaa niin kyllä ihan vakion kytkimen pitäis riittää.
Mutta ei se parempi tietenkään haittaakaan tee varmaan :)

Lähetetty: 01 Maalis 2006, 22:44
Kirjoittaja Sultzi
Kyllä se vakio pitää noita tehoja vielä, jos vain on kunnossa, tiedä kuinka paljon nopeammin sitten kuluu?

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 00:08
Kirjoittaja raimo
Tuo pikkukytkin hieman luisti jo tossa omassa kevyesti piristetyssäkin kun piikkikumeilla kaahattiin. Tosin en tiedä paineasetelman/levyn kunnosta, mutta normiajossa pelaa hyvin.

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 19:42
Kirjoittaja Sultzi
Mistä kaikkialta saa tuon pikkukytkimen (190mm) paineasetelmia? Motonetissä ei ole pelkkää asetelmaa, ainakaan luettelossa.

Pitäisi saada kampiakseli, vauhtipyörä ja asetelma painotukseen.

Lähetetty: 02 Maalis 2006, 20:12
Kirjoittaja Janzamar
Janzamar to the rescue.. :lol:
mulla on yksi kai käyttämätön ja yksi käytetty jos kiinnostaa?
Pitää laittaa kuva siitä "uudesta" tässä,huonosti säilötty mutta ihan ehjä silti.