Mistä näkis -74 tuhnuksen valoreleen kytkentäkaavion?
Tai se rele taitaa olla jostain granadasta, mutta lie samanlaiset tuonikäsissä ne kytkennät.
Valot palaa, mutta tosi himmeesti ja volttimittari alkaa näyttämään 10-11 volttia ajovalot päällä, mutta sitten kun pudottaa parkeille niin taas näyttää 12-13...
Maadotusvikaa epäilen.
Valoreleen kytkennät
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Valoreleen kytkennät
Go catch a Mopar, if you can...
http://www.taunusfinland.com/tiedostot/ ... aaviot_73/
tuskin ne paljoa on muuttuneet tuosta?
mutta jos on se vanhan mallin rele niin se on kuskinpuolen etulokarissa,kansi irti ja pari sulakettakin sisällä kaiketi,omassa ainakin oli.
sellainen hiiren kokoinen metalliklöntti.
tuskin ne paljoa on muuttuneet tuosta?
mutta jos on se vanhan mallin rele niin se on kuskinpuolen etulokarissa,kansi irti ja pari sulakettakin sisällä kaiketi,omassa ainakin oli.
sellainen hiiren kokoinen metalliklöntti.
Taunus Maximus =)
onkos joku onnistuneesti avannut tuollaista relettä ja hionut kosketuspintoja sieltä sisältä? Mulla tulee ajovaloille vaan 5,9 volttia vaikka kaikki johdot on uusia.. tosin sähköjärjestelmäkin on 6v mutta kyllä navoilta näyttää noin 6.2 volttia. Mulla on lisävalot saman releen takaa, ja näin on ollut ilmeisesti viimeiset 40 vuotta. Vakavat maadoitusviat oireilevat muuten usein muutenkin kun jännitehäviönä, ainakin hiukan uudempien autojen "näin autotehdas säästää metrin johtoa" -kytkennöissä saattaa maavian takia alkaa vaikka parkit vilkkumaan vilkun mukana yms. kivaa, kun virta alkaa kiertämään piirissä väärään suuntaan.
2x17m P3 super -64