V6+Holley
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
V6+Holley
Elikkä onko kellään kokemuksia tuosta yhdistelmästä katukäytössä? Millainen ajaa, viekö paljon ainetta ja helppo/vaikea säätää?
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
-75 coupe
Re: V6+Holley
Kokemuksia löytyy ja hyviä sellaisia Mulla 2.8+Holley 4 kurk. Iha sika siisti yhdistelmä kiihdytellä. Toisiokurkut ku aukee ni ai jai :twisted: Kulutus ei ryöpsähdä iha hirveäksi jos tolla malttais ajella taloudellisesti mutku ei malta Mulla nyt kärettömä sytkä laito jälkee pelannu iha mainiosti. Poletukse jälkee moottorijarrutukses joskus paukahtaa putki tosi kovaa :twisted: POM-muovista vaa välilaippa imusarjaa ja menoks Ja lähtee kylmälki tol kaasaril iha sika hyvi käyntii. Siirsin autoa jouluaattona, en ollut ajanu sil pitkää aikaa ja taisi jopa lähteä laakista, en ny iha varmaa muista...Taunusmies Jussi kirjoitti:Elikkä onko kellään kokemuksia tuosta yhdistelmästä katukäytössä? Millainen ajaa, viekö paljon ainetta ja helppo/vaikea säätää?
Muistaakseni oli melko helppo säätää..
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Holleytä yksinkertaisempaa kaasaria säätää ei taida olla.
Seosruuveista tyhjäkäynti kohdalleen ja loppu hoituu pääsuuttimia vekslaamalla. Siirtymävaiheen power valve saattaa aiheuttaa ongelmia, mutta vaihtamalla ehjään/oikeanlaiseen sekin on helppo hoitaa.
Yleensä toisiopuolen jousta ei tarvi muuttaa jos ei ole jotain murha nokkaa.
Rakenteesta johtuen tarkka pensapinnasta.
Jos kyseessä on 2-reikänen 350 tai 500cfm, sama pätee niihinkin paitsi tietysti ne takakurkut puuttuu.
Seosruuveista tyhjäkäynti kohdalleen ja loppu hoituu pääsuuttimia vekslaamalla. Siirtymävaiheen power valve saattaa aiheuttaa ongelmia, mutta vaihtamalla ehjään/oikeanlaiseen sekin on helppo hoitaa.
Yleensä toisiopuolen jousta ei tarvi muuttaa jos ei ole jotain murha nokkaa.
Rakenteesta johtuen tarkka pensapinnasta.
Jos kyseessä on 2-reikänen 350 tai 500cfm, sama pätee niihinkin paitsi tietysti ne takakurkut puuttuu.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
No tota mitäs ny kertoisin öö... Koneessa on Piranhan käretön sytkä, ku joku edellisistä omistajista oli pistäny siihe käret. Kone on peräisin XR4-Sierrasta. POM-muovista tehtii välilaippa, joka on muistaakseni jotai 2 senttii korkee. Piti hommata kaikkei matalimma malline ilmaputsari, mikä tuoho kaasarii oli saatavil, et mahtu pelti kiinni Tuo kyseine kaasari oli joskus mun veljen Aspenin kasikossa Välilaippa korottaa imusarjaa jonku verra, joka lisää alavääntöö (tai niin olen ainaki kuullut). Laipasta saa hyvän, ku pyöristelee jollai vingulla sit aukkoo. Muute se kone pitäs aikaslail vakio olla. Tosin myöhemmi siihe tulos 290 asteine nokka, peltisarjat ym..