Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273 Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen
Viesti
Kirjoittaja Taunusmies Jussi » 27 Syys 2005, 14:46
Elikkäs toimiiko neloskoneisesta peräisin oleva kiekkamittarilla oleva mittaristo kutosen kanssa?? Kyseessä se uudemman koelaudan mittaristo.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
HooPee
Viestit: 65 Liittynyt: 19 Elo 2005, 13:55
Paikkakunta: Ulvila
Viesti
Kirjoittaja HooPee » 27 Syys 2005, 14:49
Taitaa näyttää väärin, jos ei oo mitään nappulaa, millä valitaan, et onko kone neli- vai kuus-sylinterinen. Mutta tolla sais kutosenkin ottamaan jenkaa...
sami83
Viestit: 324 Liittynyt: 02 Elo 2004, 00:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja sami83 » 27 Syys 2005, 17:59
Vaihtaa siihen mittaristoon kutoskoneisen kierroslukumittarin. Mulla on sellainen ylimääräisenä kun vaihdoin toisinpäin joskus...
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273 Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen
Viesti
Kirjoittaja Taunusmies Jussi » 27 Syys 2005, 22:25
sami83 kirjoitti: Vaihtaa siihen mittaristoon kutoskoneisen kierroslukumittarin. Mulla on sellainen ylimääräisenä kun vaihdoin toisinpäin joskus...
Pidetään mielessä.
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe