Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Tiedän että näistä oli jo keskusteltu, mutta kysymyksiä olisi että nyt olisi tarkoitus laittaa alunperin 1.6 80 tanariin tommonen 2.8, kone.
Eli menekö huoletta paikollee, ja toi vaihelaatikko et tarviiko siihen ton sierran loota?
Ei tarvii välttämättä Sierran lootaa ja menee huoletta paikoilleen. 2.8:han on päälle päin suurin piirtein saman kokoinen kuin esim. 2.0 V6. Itsellä ainoa ongelma ollut vain peltisarjat jotka menevät melko läjheltä tulipeltiä.
Ainahan se muutama iltakeiky häätyy...
Miten samaa mallisarjaa,Kölnikö kölni.
Meinaan että onkohan kanavat sammaa
kokoa.
Onhan tästä joskus poristu,muttako ei muista.
Herkko kirjoitti:Ainahan se muutama iltakeiky häätyy...
Miten samaa mallisarjaa,Kölnikö kölni.
Meinaan että onkohan kanavat sammaa
kokoa.
Onhan tästä joskus poristu,muttako ei muista.
Tarkotin, et onko uudemman vai vanhemman Kölnin sarja! Vanhemman sarja käy, mut voihan siinä 2.6:n sarjassa olla vähän pienemmät kanavat, mut mitä siitä
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Eli tuohon 80-malliin saa huoletta laitaa ton 2.8??? VAI
Mutta kertokaapa et saako tosta tehoa et oisko se ohc turpotus parempi vai ku löysin myös cossutekniikalla olevan tganarin, et miten toi on mahdollista?