Taunus ja 2.8
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Siis meikäläiselle kelpais se paperinippuAnonymous kirjoitti:Kiinnostais se todistenippu, vois käydä paikallisella konttorilla sitä "heiluttelemassa"Viipo kirjoitti:jos joku tarttee tuota fordin huollon todistusnippua, niin mie voin lähettää. Omalle konttorille kävin jo antamassa kopiot.
2.8 kone viel pitäs löytää...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Tehojahan saa mistä haluaa, se on miten tykkää. Ennen vuotta -99 "kaikki" oli mahdollista... :?Anonymous kirjoitti:Eli tuohon 80-malliin saa huoletta laitaa ton 2.8??? VAI
Mutta kertokaapa et saako tosta tehoa et oisko se ohc turpotus parempi vai ku löysin myös cossutekniikalla olevan tganarin, et miten toi on mahdollista?
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
herkko, tämäpä se ongelma onkin. kun semmosta paperia ei saa mistään, että alusta olisi samanlainen. lisäksi ite fordin pääkonttorin joltain teknisten tietojen asiantuntijalta kyselin, niin 114hv mk3 tanikkaa ei saa missään nimessä käyttää vertailumallina ykköskoriselle. ovat siis eri mallisarjaa. tätähän ei tietenkään tartte konttorin sedille kertoa, jos vaan kyselemättä uskovat mk1-3 olevan samaa mallisarjaa. sitten on vakuttelussa ja papereiden kaivamisessa hommia, jos älyäävät ruveta kyselemään todisteita... joita ei siis ole
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
Toyota LandCruiser -81
Niin,vielä.
Mutta onhan se todistettavissa,että
3-koppaset eivät ole alustaltaan
erinlaisempia kun 1-koppasetkaan.
Pitäishän tässä voida käyttää"maalaisjärkeä",
mitä tuntui kyseinen inssi tajuavan.
Eli sama auto eri kuorissa,oli
paperia tahi ei.
Ja toisinpäin,kuka voi väittää
alustat erinlaisiksi.
Vidu,ko mielenkiintosta ja jännää
Mutta onhan se todistettavissa,että
3-koppaset eivät ole alustaltaan
erinlaisempia kun 1-koppasetkaan.
Pitäishän tässä voida käyttää"maalaisjärkeä",
mitä tuntui kyseinen inssi tajuavan.
Eli sama auto eri kuorissa,oli
paperia tahi ei.
Ja toisinpäin,kuka voi väittää
alustat erinlaisiksi.
Vidu,ko mielenkiintosta ja jännää
Kättä taskuun vaan ja tilaamaan sumujen saarelta 3.5 litran stroker kitti 2.8:iin.
www.cologneengines.com
www.cologneengines.com
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
'73 sedan 1.6L, kallistuksenvakaajat molemmissa päissä...Taco kirjoitti:Maalaisjärkeä: Ford Taunus Coupe 1.6L -73 - Ei kallistuksen vaimentimia edessä saati takana
Mutta ainakaan Salon konttorilla, mistä noita mallisarjojen eroavaisuuksia kyselin, ei loppujen lopuks suostuttu hyväksymään Mk1:stä yhteneväks 2 ja 3:n kanssa. Mutulla äijä ensin meinas, että kaippa ne on samoja, mutta seuraavalla kerralla kun asiaa varmistin, niin se kaivo koneelta tiedot, että niissä vaihtuu joku mallisarjan tunnus tms. Eli ei kelpaa, jos vähänkin kattovat tietoja koneelta...
Taunus '73 2d sedan V6 2.8i
Tätä on niin mukava pähkäillä...
Jos lähestyiski asiaa niin päin,
tiedustelis Voortilta/konttorilta että
MITÄ eroa on 3-koppasen ja 1-koppasen
alustassa.
Varsinkin jos ykkönen on orkkis
6-kone auto,niin ei taida paljon
eroja alustasta löytyä.
Ja se alusta kuulemma on se,
joka ratkaisee,ei korin muoto.
Täytyshän se nyt kle joku syy löytyä,
että miksi sitä ei hyväksyttäs.
Ei pitäs riittää pelkästään pelkkä
"musta tuntuu,että ovat erillaisia"
Jos lähestyiski asiaa niin päin,
tiedustelis Voortilta/konttorilta että
MITÄ eroa on 3-koppasen ja 1-koppasen
alustassa.
Varsinkin jos ykkönen on orkkis
6-kone auto,niin ei taida paljon
eroja alustasta löytyä.
Ja se alusta kuulemma on se,
joka ratkaisee,ei korin muoto.
Täytyshän se nyt kle joku syy löytyä,
että miksi sitä ei hyväksyttäs.
Ei pitäs riittää pelkästään pelkkä
"musta tuntuu,että ovat erillaisia"