Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
joo, nuo saapin peltivanteet käy muuten, mutta ovat pirun harvinaisia, kun jostain syystä jokkisäijät tykkää hamstrata noita. ovat kai jotenkin parhaat (helpot kääntää tms?)...
Joo, ovat kysyttyä kamaa nuo Saabin 15:set. Helppo kääntää, muistaakseni kehät hitsisaumoilla kiinni keskiössä, ei siis pistehitseillä niinkuin monessa muussa. Käyvät siis Foordiin nuo 108 jakoiset, mutta tarvitaan isokartioiset pyöränmutterit. On isommat pultinreiät vanteissa. Normimutterit tulee läpi.
raimo kirjoitti:Joo, ovat kysyttyä kamaa nuo Saabin 15:set. Helppo kääntää, muistaakseni kehät hitsisaumoilla kiinni keskiössä, ei siis pistehitseillä niinkuin monessa muussa. Käyvät siis Foordiin nuo 108 jakoiset, mutta tarvitaan isokartioiset pyöränmutterit. On isommat pultinreiät vanteissa. Normimutterit tulee läpi.
Jep. Helppo kääntää keskiöt, joten ehkä sen takia suosittuja. Mulla on escortissa tuommoset, eli saabin 15"x6" peltivanne joista keskiöt käännetty.
ohc kirjoitti:Jep. Helppo kääntää keskiöt, joten ehkä sen takia suosittuja. Mulla on escortissa tuommoset, eli saabin 15"x6" peltivanne joista keskiöt käännetty.
Mulla oli vastaavat hetken aikaa taunuksessa, tosin 5 1/2 kehillä
Ei ihan mahtunu olee lokarinkaarien sisällä
Jos saisin skannattua kuvia, vois laittaa tuonne galleriaan joskus...