Sivu 1/2

V6 imusarjat

Lähetetty: 13 Loka 2004, 23:36
Kirjoittaja Larppa
Pystyykö 2.0,2.3 ja 2.8 kaasarikoneiden imusarjoja vaihtelemaan keskenään?eli onko eroja?

Lähetetty: 14 Loka 2004, 00:37
Kirjoittaja Antti
Käsittääkseni ainakin 2,3 2,6 ja 2,8:n imusarjat käy keskenään, korjatkaa jos olen väärässä.

Lähetetty: 15 Loka 2004, 09:26
Kirjoittaja Taco
Joo mulla ois kans sellanen kuva että 2.0 ei kuulu joukkoon... vannomaan en mene :roll:

Lähetetty: 20 Loka 2004, 19:04
Kirjoittaja gepardi
Kyllä pystyy, mutta jenkki 2.8:n imusarja ei käy eurokansiin. Keskikanva eri kohdassa.

Lähetetty: 25 Loka 2004, 10:25
Kirjoittaja Vieras
Taco kirjoitti:Joo mulla ois kans sellanen kuva että 2.0 ei kuulu joukkoon... vannomaan en mene :roll:
myös 2.0 käy muitten imukannet, riippuu tietenkin onko vanhempi kuin -70

2.0 V6 imusarja

Lähetetty: 27 Loka 2004, 19:04
Kirjoittaja Pj
-79 uudemmassa 2.0 V6:ssa on erilainen imukansi kuin vanhemmissa, eli kanavissa eroja.

Re: 2.0 V6 imusarja

Lähetetty: 27 Loka 2004, 20:27
Kirjoittaja cologne
Pj kirjoitti:-79 uudemmassa 2.0 V6:ssa on erilainen imukansi kuin vanhemmissa, eli kanavissa eroja.
jep ainoastaan siinä on ero että tossa on reikä imukannen pakokaasulämmitykselle.
eli uudemmissa 2.0 kansissa on pakopuolella läpireiät imukansiin.
hmmm :roll:
mitenkähän selittäisin siitä on 1,5 vuotta kun asiaa ihmettelin omin silmin.

Mutta ei vaikuta sopivuuteen, tosin 2.0 imukantta ei kukaan halua laittaa vakiona suurempiin kansiin..

voihan olla että tosta on vielä kummallisempia saasteimukansi lisää

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 20 Maalis 2016, 21:50
Kirjoittaja ardhu
Nostellaans.

Mulla on ilmeisesti -75 (ainakin joku "75" stanssi löytyy) 2.0 v6 imusarja. Riittääkö tuommosessa imarissa matsku jos kaivelee 2.8 kanaville passaavaks?

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 20 Maalis 2016, 23:08
Kirjoittaja isoatlas
No ei oikein riitä, eikä niitä kanavia saa koko matkalta mitenkään isonnettua...2.6 imarista saa tehtyä 2.8:iin ihan hyvän, just tein semmoisen pari viikkoo sitten.

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 20 Maalis 2016, 23:26
Kirjoittaja ardhu
2.6 ja 2.8 imarit alkaa oleen sen verran harvinaista herkkua (mulla on jo 2.6 imusarja caprissa kutosen kaverina) ettei niitä viitsi alkaa tuhota.

Kysymys tuli mieleen kun pyörittelin tallista löytyviä osia :seko: :lol: :

Kuva

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 21 Maalis 2016, 14:45
Kirjoittaja Mois
Mul saattais olla 2.6 imari, en oo ihan varma. Ainakin ostin semmosen koneen joskus ja siitä koneesta ainakin puuttuu se imari, joten se saattaa olla jossain tallessa :) Uudemmasta 2.3 imarista saa mahdollisesti kans tehtyä 2.8 koneeseen imarin, siinä on aika isot kanavat. Siinä vaan alunperin pakokaasulämmitys eikä vesikiertonen lämmitys niiku vanhemmissa imareissa :)

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 14 Marras 2016, 22:39
Kirjoittaja 96taunus
Minkäslaista imusarjaa/kansia kantsii laittaa 2.6: n kaveriks, kun alkuperäset on kateissa :(

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 14 Marras 2016, 22:45
Kirjoittaja Vermilion
96taunus kirjoitti:Minkäslaista imusarjaa/kansia kantsii laittaa 2.6: n kaveriks, kun alkuperäset on kateissa :(

Hmmmm minusta 2.6 kanssa käy kyllä 2.8 imarikin/kannet ainakin pienillä muutoksilla... ihan varma en ole. 2.8 kannet on ainakin muista vaihtoehdoista helpoin saada...'

Ootko tekemässä ruiskua vai kaasaria?

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 15 Marras 2016, 10:44
Kirjoittaja 96taunus
Jonkinlainen ruisku varmaankin olis parempi kun mielestäni tää nykypensa ei oikeen tunnu toimivan kaasareitten kanssa. Varsinkin kun tota ajoo tulee niin vähän kesäisin. Kaasaria eikä ruiskuakaan ei ole vielä hankittu.
Tällanen olis aika näppärä systeemi, ei erottuis paljoo kaasarista.
http://www.dellorto.co.uk/shop/other-ca ... ttle-body/

Re: V6 imusarjat

Lähetetty: 15 Marras 2016, 11:41
Kirjoittaja Vermilion
Aijaa tollasta, ei mulla oo tollasiin kaasari => ruiskujuttuihin apuja, mulla on vaan noita K-jet ja Efi imareita.

K-jet
https://drive-my.com/media/com_easysoci ... atured.jpg

Efi
http://www.suomencaprit.fi/foorumi/gara ... age_id=327

Mitä tulee kansiin, ei oo yksikään vanhempia, kansia on noita 2.8Efi kansia vissiin 3-4 sarjaa ja 1 sarja K-jet kansia.

Englannista saattais saada 2.6 originaali imusarjan ja kannet, välillä ollut myynnissä halvalla, tosin kannet vaatii 90% tapauksista koneistuksen johon palaa varmaan 500-800€...

AI niin jos laitat 2.8 kannet, niiden palotila tais olla isompi, joten tasalakisella männällä taitaa tippua puristussuhde jonkun 0.5-1 elikä 9:2 => 8.2 tai 8.5 tai jotain sitä luokkaa.