Sivu 3/5

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:03
Kirjoittaja HooPee
No miltä ne vanhat tiivisteet näytti?

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:24
Kirjoittaja Taco
http://www.taunusfinland.com/galleria/d ... m=42&pos=9

Siis noi ruskeat on niinku "sateenvarjot", mutta noi mustat ei - ne näyttää sellaisilta "perinteisiltä", aivan kuin OHC:ssa. Kovat koppurat, huilaavat venttiilin mukana miten sattuu, eivät kyllä mitään pidättele? Tuli vaan ensimmäisenä mieleen että miks joka toisessa on erilaiset varsinkin kun oon lukenu ja kuullu että ne "sateenvarjot" ois "hyvät"... ?

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:35
Kirjoittaja Janzamar
noi ruskeat mulla on granadan kansissa,ja mustat tuli tarvikeliikeestä,pussissa luki saab 96..pussissa ne on edelleen. :)

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:36
Kirjoittaja Mois
Joo, toi näyttää kyllä OHC:n kumilta :D
Onks tossa se metalli jousi yläpäässä niinkun on stefoissa?

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:37
Kirjoittaja Mois
janzamar kirjoitti:noi ruskeat mulla on granadan kansissa,ja mustat tuli tarvikeliikeestä,pussissa luki saab 96..pussissa ne on edelleen. :)
Eiks ne oo uutena lähes valkoset :D

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:39
Kirjoittaja Janzamar
en noista sateenvarjoista tiedä,jotka muuten seilaa ihan samalla lailla :?
ne saabin on ihan mustat jo valmiiksi..

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:42
Kirjoittaja Mois
Nii, ne Saabin kumit on ne mustat sateenvarjot!

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:44
Kirjoittaja Taco
mois13 kirjoitti:Onks tossa se metalli jousi yläpäässä niinkun on stefoissa?
Jepulis! Eli tollaset sateenvarjotko kannattaa sitten hankkia? Saabin tai Granadan?

Lähetetty: 05 Syys 2005, 12:59
Kirjoittaja Mois
Taco kirjoitti:
mois13 kirjoitti:Onks tossa se metalli jousi yläpäässä niinkun on stefoissa?
Jepulis! Eli tollaset sateenvarjotko kannattaa sitten hankkia? Saabin tai Granadan?
Nii, noi jouselliset ei oo tosiaan sateenvarjot... Noi mitkä sulla on pakoventtiileissä, on varmaan kestävämmät, kuin ne kumiset vastaavat. Ne kumiset menee ihan koppuroiksi ja hajoaa palasiksi...

Lähetetty: 05 Syys 2005, 13:08
Kirjoittaja Vieras
Nuo mustat kumiset käyvät suoraan ohc koneesta.
Kannattaa mitata venttiilinvarren halkaisija ostettaessa sateenvarjokumeja. Alkuperäiset sateenvarjot ovat valkeat (8mm venttiilivarrelle) ja siitä koot ylöspäin:
+0.2mm punainen
+0.4mm sininen
+0.6mm vihreä
+0.8mm musta

Lähetetty: 05 Syys 2005, 13:55
Kirjoittaja Mois
Anonymous kirjoitti:Nuo mustat kumiset käyvät suoraan ohc koneesta.
Kannattaa mitata venttiilinvarren halkaisija ostettaessa sateenvarjokumeja. Alkuperäiset sateenvarjot ovat valkeat (8mm venttiilivarrelle) ja siitä koot ylöspäin:
+0.2mm punainen
+0.4mm sininen
+0.6mm vihreä
+0.8mm musta
En tiennytkään että noita on erikokosille varsille...
Saakohan noita ylikokovarsille enää mistään? Merkkiliikkeestä?
Kävisköhän ne OHC:n laipalliset mallit kutoseen? Ne ainakin pysyis paikoillaan...

Lähetetty: 05 Syys 2005, 17:19
Kirjoittaja Vieras
Taco kirjoitti:
mois13 kirjoitti:Onks tossa se metalli jousi yläpäässä niinkun on stefoissa?
Jepulis! Eli tollaset sateenvarjotko kannattaa sitten hankkia? Saabin tai Granadan?
Vihreät stefa malliset kestää pitkään....

Lähetetty: 05 Syys 2005, 17:44
Kirjoittaja Taco
:x

Oli sittenkin toinen kansi halki 1. pytyn venttiilien välistä... kerpele uudet seetit ja kaikki! Eli tarttis nyt uudet kannet/kannen...

Lähetetty: 22 Syys 2005, 14:07
Kirjoittaja Taco
Nyt on uudet kannet Scorpiosta (kiitos tanari) ja hain ne justiinsa koneistamosta. Laitettiiin pako puolelle ohjurit uusiksi (oli kiikun kaakun oisko tarvinnu) ja 1mm pois. Kannet oottais tuolla paikoilleen pääsyä mutta tuli heti yks iso kysymys - Mistä ja millaset kannen pultit? Vanhat on tuolla väärässä suunnassa ja muutenkin ne oli vähän epäilyttäviä. Niin ja kiire ois, lämmin ja aurinkoinen päivä ... ;)

Lähetetty: 22 Syys 2005, 14:19
Kirjoittaja Janzamar
sanosin että fordilta suosiolla.
sitä hintaeroa tuskin tulee merkittävästi,jos ei sitten ihan jotain superhypererikoispultteja välttämättä kaipaa?