Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
no viipo väitti jossain kohtaa ettei tarvi edes ohjata itse
..jos tahtoo suoraan mennä.
kyllähän yleensä ottaen voinee olettaa että vuosien varrella kehitys
menee parempaan suuntaan...toivottavasti ainakin ja varmaan asiasta riippuen.
Hyvä että tuli varmaa faktaa !
Oli vaan tarkotus hommata irtokelkka jostain,hiekkapuhaltaa ja maalata osat,heittää uudet puslat ja
heittää koko kelkka kerralla alle. Vituttas vaan aika raakasti jos kelkka ei sit käviskään...
Olikohan Foodismi-GT joka mainitsi mulle että mk-uudempi ei
menny ihan ongelmitta Mk1:en.
Puslien sovituksessa jotain..olis edelleen ok-kuntonen etukelkka(Mk3)
jouten mutta Porvoosta Jyväskylään on hitusen matkaa..
joo,on vähän liikaa matkaa.Jos jollain tässä lähempänä lojuu nurkissa ylimääränen,niin voisin noutaa pois..
ei ole muuta väliä kun,että ei olis läpilaho eikä ropeliks ajettu
kyllä ne keskenään sopii paikoilleen .mut uudemmissa etukelkoissa on ne "haarukat" mihin runkopuslat tulee
leveämmät.mut prikoillahan saa sieltä välykset pois.
sumulla ollut samat ongelmat varmaan kun mulla.en heti sitä eroa huomannut
autosta tuli aivan karmea ajettava.....mut rikkojen lisäyksen jälkeen parani vähän....
muttta ei ole vieläkään tarpeeksi hyvä.etukelkka menee vaihtoon lähiaikana. :!:
samalla tarvii laittaa kovemmat puslat ...niillä saa paremman ajettavuuden.
kerran taunus AINA taunus !!!!!!! muutaman fordin voimalla??
jos kerran kiinnityspisteet on muuten samoissa paikossa,niin se haarukan leveys ei ole ongelma.
Olikin tarkotus sorvata kovat puslat alumiinista kelkan ja rungon väliin.
Jättää sitten vaan enemmän kaulusta pusliin,niin ei tartte rikoilla pelata.