2.0 V6 vai 2.3 V6??

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
jonezy
Viestit: 110
Liittynyt: 20 Tammi 2005, 00:38
Paikkakunta: Pori/Espoo
Viesti:

2.0 V6 vai 2.3 V6??

Viesti Kirjoittaja jonezy »

Kumpainenkin olisi nyt tyrkyllään, kumpikos tehon (ainakin kasvattamisen) kannalta kannattaisi laittaa paikoilleen?
Voisko joku tyhmää opettaa??
Oma galleria[Last update-15.8-05]
Pj
FTC Puheenjohtaja
Viestit: 1258
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 17:06

Re: 2.0 V6 vai 2.3 V6??

Viesti Kirjoittaja Pj »

jonezy kirjoitti:Kumpainenkin olisi nyt tyrkyllään, kumpikos tehon (ainakin kasvattamisen) kannalta kannattaisi laittaa paikoilleen?
ilman muuta 2,3:sta kannattaa lähteä viilailemaan ennenkuin 2 litrasta. Isommat "lähtötehot", parempi vääntö.
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

2.3:een saa ainakin kannentiivisteitä paremmin :D
Joten sitä suosittelen muutenkin :)
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
jonezy
Viestit: 110
Liittynyt: 20 Tammi 2005, 00:38
Paikkakunta: Pori/Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jonezy »

Mulla kun on tollanen 6015GA-moottori, josta en pahemmin notuleita ole pystynyt löytämään.

Kuitenkin tämän verran:
gepardi kirjoitti:Jos en nyt ihan p-kaa puhu, niin se on 67-69 (20M P7a/early P7b) mallin V6-kone. Minulla on semmoinen projektikoneena ja muistelen hämärästi, että siinä oli tuo koodi. En vaan pysty tarkistamaan sitä, kun kone on kesäasunnollani. Siinä on aivan erilainen vedenkiertojärjestelmä, kuin 9/69 uudemmissa V6-koneissa.
viewtopic.php?t=644
Voisko joku tyhmää opettaa??
Oma galleria[Last update-15.8-05]
Miikka
Viestit: 284
Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Kyllä se sinne 2.3:n puolelle kallistuu vaaka, sun ei tarvi kuin asentaa se kone autoon, niin olet jo voittanut 18 hv...
Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

jonezy kirjoitti:Mulla kun on tollanen 6015GA-moottori, josta en pahemmin notuleita ole pystynyt löytämään.

Kuitenkin tämän verran:
gepardi kirjoitti:Jos en nyt ihan p-kaa puhu, niin se on 67-69 (20M P7a/early P7b) mallin V6-kone. Minulla on semmoinen projektikoneena ja muistelen hämärästi, että siinä oli tuo koodi. En vaan pysty tarkistamaan sitä, kun kone on kesäasunnollani. Siinä on aivan erilainen vedenkiertojärjestelmä, kuin 9/69 uudemmissa V6-koneissa.
viewtopic.php?t=644
yhtään tän näköinen?
http://www.taunusfinland.com/galleria/d ... m=23&pos=5
Taunus Maximus =)
Avatar
jonezy
Viestit: 110
Liittynyt: 20 Tammi 2005, 00:38
Paikkakunta: Pori/Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jonezy »

Tämän verran löysin tosta koneesta:
Ford 17m
Moottorit:
-1498 cm3 V4 60 DIN hv huiput 135 km/h (67-71)
-1699 cm3 V4 65 DIN hv huiput 140 km/h (67-71)
-1699 cm3 V4 70 DIN hv huiput 145 km/h (67-71)
-1699 cm3 V4 75 DIN hv huiput 150 km/h (67-71)
-1812 cm3 V6 82 DIN hv huiput 153 km/h (68-71)
-1998 cm3 V6 85 DIN hv huiput 155 km/h (68-70)
-1998 cm3 V6 90 DIN hv huiput 160 km/h (67-71)
-2293 cm3 V6 108 DIN hv huiput 170 km/h (67-71)

Vaihteistot:
-3v ratti
-4v ratti tai lattia
-Automaatti (Ford C4)

Korit:
-2d
-4d
-2d HT coupe
-avoauto
-3d turnier = farmari
-5d turnier
-3d pakettiauto

Varustelutasot:
-S Super
-RS Rally Sport (68-71)
_________________________________________________________
Ford 20m
Moottorit:
-1998 cm3 V6 85 DIN hv huiput 155 km/h (67-70)
-1998 cm3 V6 90 DIN hv huiput 160 km/h (67-71)
-2293 cm3 V6 108 DIN hv huiput 170 km/h (67-71)
-2293 cm3 V6 125 DIN hv huiput 180 km/h (67-70)
-2550 cm3 V6 125 DIN hv huiput 180 km/h (69-71)

Vaihteistot:
-4v ratti tai lattia
-Automaatti (Ford C4)

Varustelutasot:
-S Super
-RS Rally Sport (68-71)

-TS Touring Sport (67-68)
-XL
Voisko joku tyhmää opettaa??
Oma galleria[Last update-15.8-05]
Vastaa Viestiin