Sivu 3/3

Lähetetty: 22 Elo 2005, 22:27
Kirjoittaja Mois
On siitä ainakin väitteitä esitetty, et olis ohkasempi valu 2.3/2.6 lohkossa?

Lähetetty: 23 Elo 2005, 00:38
Kirjoittaja Antti
Herkko kirjoitti:Eikös tälle syksylle pitäs olla Tervolassa
suuri huutokauppa?
Millonkahan se on? Ja onkohan noita koneita siellä mahollisesti? :D

Lähetetty: 23 Elo 2005, 01:00
Kirjoittaja Antti
mois13 kirjoitti:On siitä ainakin väitteitä esitetty, et olis ohkasempi valu 2.3/2.6 lohkossa?
Minä taas oon kuullu päinvastaista, että 2.3/2.6 ois tukevampi valu ko 2.8.. :roll:

Lähetetty: 23 Elo 2005, 03:34
Kirjoittaja Sumu
Raine kirjoitti::D Peukele löyty Capri foorumilta just tuommonen weberi mitä on suositeltu. Huomena meinas laittaa matkahuoltoon. Ens viikonloppuna isketään kiini ja katotaan miten vaikuttaa ja säädetään sytkä kohalle ja sun muuta. Samalla tuon varmaan veneen tänne Tornioon.

Sitten voi katella niitä lohkon merkintöjä ja pähkäillä mistäs tuo on peräisin.
Mites veneen kanssa käytiin? Joko pääsit testaamaan?

Lähetetty: 23 Elo 2005, 10:42
Kirjoittaja cologne
Taunusmies Jussi kirjoitti:Onkos muuten 2.6 lohkon valu yhtä paksu kuin 2.8:n??
Meinaan tiedän yhden 2.6 missä suurimmat 2.8:n ylikokomännät että onko siinä enää seinämissä tavaraa enempää kuin nimeksi??
yhden A-blokin olen laikannut auki ja tämä yksilö oli porattu 91 mm ja reunoilla oli tavaraa 6..7 - 10 mm eli jos A-blokin poraa 94 mm jää tavaraa vähimmillään noin 5 mm.. ei se mitenkään hirveästi ole...

Lähetetty: 23 Elo 2005, 10:55
Kirjoittaja cologne
Raine kirjoitti:Pistin kyselyä tuonne Freetechnicsin puolelle niin tuota Weberin 38/38 DGMS ne sieltä suosittelivat ja samalla oli puhetta tuosta kannen laskusta mitä myös pitivät hyvänä. Ainoana haitta puolena sanoivat, että moottorin voi käydä vähän kuumempana. No tällä hetkellä moottorin lämmöt ovat ~70 asteessa kun ajelee menemään.

Virinokassa ne kehotti olemaan varovaisia ettei laita liian kireää, se voi tehdä koneesta sopimattoman tähän käyttöön. Tarjosivat sellaista nokka-akselia, joka on katukäyttöön tarkoitettu vääntävä keppi, jonka paras toiminta-alue on 2500 - 5000 kierroksen tietämillä. Tuo kierrosalue sopii kuin nenä päähän tuohon veneeseen.

Kaasutin on kuulemma tilaustavaraa mutta pitääpä maanantaina kysästä mikä sillä on toimitusaika. Saisko sen nopeastikkin, sitten voisi harkita jos laittas sen vielä tälle kesää paikoilleen.
joo freetecnisiltä olen kanssa saanut hyvää palvelua..
tommoset compcammssin nokat vois olla hyvät

http://www.powerandperformancenews.com/ ... gory_Code=
http://www.powerandperformancenews.com/ ... gory_Code=

noissa kannattaa olla tarkkana että ei ota liian suurella nokanlaakeri koolla. Näitä voi kysellä esim. www.racersplace.fi

hinnat on halpoja verrattuna esim. kentcamssiin

Lähetetty: 28 Elo 2005, 15:01
Kirjoittaja Raine
Sumu kirjoitti:
Raine kirjoitti::D Peukele löyty Capri foorumilta just tuommonen weberi mitä on suositeltu. Huomena meinas laittaa matkahuoltoon. Ens viikonloppuna isketään kiini ja katotaan miten vaikuttaa ja säädetään sytkä kohalle ja sun muuta. Samalla tuon varmaan veneen tänne Tornioon.

Sitten voi katella niitä lohkon merkintöjä ja pähkäillä mistäs tuo on peräisin.
Mites veneen kanssa käytiin? Joko pääsit testaamaan?
Joo testattu on aikoja sitten ero oli valtava koneen käynnissä ja kaikessa muussakin. Nopeudesta ei tiedä tuliko lisää kun ei ole mittaria mutta kone käy niin tasasesti tyhjäkäyntiä ja vastaa heti kaasuun ettei vielä ikinä ennen ole. Ja se tuossa eniten ihmetyttää, ettei kaasaria säädetty mitenkään. Nakattiin paikoilleen ja heti lähti käyntiin ja kaikki tuntu olevan kohalla. Onnistunut ostos oli ei muuta kuin kiitoksia vain kaikille neuvoja antaneille.