v6 vesikyynärpää

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Jukkis
Viestit: 185
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 23:52
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

v6 vesikyynärpää

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Vesipumpun vaihdon yhteydessä napsahti siitä termarin päälle tulevasta etummanpuoleisesta "vesikyynärpäästä" yksi korvake irtipoikki. Onko jollain nurkissa ylimääräistä semmoista? Kiirekin olis, autottomana ei voi elää...

Minkä hiton takia tollaset osat on pitänyt tehä siitä omituisesta kevytmetallivalusta joka ei kestä yhtään mitään ja syöpyy pois paljon kovempaa tahtia kuin valurautaset vastaavat. Eihän ne oo edes mitenkään erityisen kevyitä...

www.hut.fi/~jhassi/rikki.JPG
-71 Coupe GT
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Re: v6 vesikyynärpää

Viesti Kirjoittaja Mois »

Jukkis kirjoitti:Vesipumpun vaihdon yhteydessä napsahti siitä termarin päälle tulevasta etummanpuoleisesta "vesikyynärpäästä" yksi korvake irtipoikki. Onko jollain nurkissa ylimääräistä semmoista? Kiirekin olis, autottomana ei voi elää...

Minkä hiton takia tollaset osat on pitänyt tehä siitä omituisesta kevytmetallivalusta joka ei kestä yhtään mitään ja syöpyy pois paljon kovempaa tahtia kuin valurautaset vastaavat. Eihän ne oo edes mitenkään erityisen kevyitä...

www.hut.fi/~jhassi/rikki.JPG
Vie johonkin ammattikouluun korjattavaksi, hitsaavat Tigillä sen kuntoon??? Tai sitten ei :D
Larppa
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Loka 2004, 23:27
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja Larppa »

mulla ois ollu mut särky iteltäki.... :(
Sodfor
Viestit: 103
Liittynyt: 05 Elo 2004, 23:58
Paikkakunta: Ruuhka Suomi
Viesti:

Re: v6 vesikyynärpää

Viesti Kirjoittaja Sodfor »

mois13 kirjoitti: Vie johonkin ammattikouluun korjattavaksi, hitsaavat Tigillä sen kuntoon??? Tai sitten ei :D
Ei mun mielestä pöllömpi ehdotus. Kyllähän noi aika usein mielellään tekee noita "harjoitus töitä"....
Luulis et ton vois just TIG:llä laittaa kuosiin.... en kyl vanno....
Taunus 2D 2.0L -75
- kukaan ei ole täydellinen -
Tuukka N

Viesti Kirjoittaja Tuukka N »

Itsellä kävi yhtä "ohrasesti", mutta onneksi ammattikorkean pojat auttoi ja hitsasi kuntoon...puoli vuotta on jo kestänyt(sormet ristissä)
Avatar
Jukkis
Viestit: 185
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 23:52
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Pitääpä sitten melkeen käydä kysymässä. Sain jo ehjän tilalle ja auton tien päälle mutta sitten olis varakappale! Haluukohan ne siitä jonkun nimellisen korvauksen jos hitsaavat?
-71 Coupe GT
Tuukka N
Viestit: 14
Liittynyt: 25 Loka 2004, 19:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tuukka N »

Itse sain ilmaiseksi kun tuttu opettaja laittoi oppilaat korjaamaan :lol: Mistä muuten löysit uuden(jos se kuitenkin laukeaa)
Avatar
Jukkis
Viestit: 185
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 23:52
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Niin se oli "uusi" mulle, eli käytettynä hankin toiselta kerholaiselta... kyllä tää palsta on melkeen elinehto taunusharrastukselle.
-71 Coupe GT
Vastaa Viestiin