Harvinainen S taunus???

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Fordi76

Harvinainen S taunus???

Viesti Kirjoittaja Fordi76 »

mul ois tollanen 76vm ALKUPERÄNEN KAKSLITRANEN OHC ja tiedän auton arvon ja ALKUPERÄSTEN KAKSLITRASTEN vähyyden mut oon miettiny ku tää on joku S malli...Mitähän mahtanee käytännössä tarkottaa??? :?
sami83
Viestit: 324
Liittynyt: 02 Elo 2004, 00:11
Paikkakunta: Pori

Re: Harvinainen S taunus???

Viesti Kirjoittaja sami83 »

Fordi76 kirjoitti:mul ois tollanen 76vm ALKUPERÄNEN KAKSLITRANEN OHC ja tiedän auton arvon ja ALKUPERÄSTEN KAKSLITRASTEN vähyyden mut oon miettiny ku tää on joku S malli...Mitähän mahtanee käytännössä tarkottaa??? :?
Se on Taunuksen "sporttimalli" eli varusteita mm. kiekkamittari, lisävalot, kaasuiskarit ja jäykemmät kallistuksenvakaajat. Ulkopuolella kaikki kromiosat on mustia. Voin lähettää skannatun myyntiesitteen jossain vaiheessa... Harvinaisia ovat, mulla on projektina -76 2.0 Ghia aut. eikä osia oikein löydy. Kutoskoneiset on tietysti vielä harvinaisempia.

S-mallin esite: http://www.taunusfinland.com/galleria/d ... m=82&pos=0
s-malli

Re: Harvinainen S taunus???

Viesti Kirjoittaja s-malli »

sami83 kirjoitti:
Fordi76 kirjoitti:mul ois tollanen 76vm ALKUPERÄNEN KAKSLITRANEN OHC ja tiedän auton arvon ja ALKUPERÄSTEN KAKSLITRASTEN vähyyden mut oon miettiny ku tää on joku S malli...Mitähän mahtanee käytännössä tarkottaa??? :?
Se on Taunuksen "sporttimalli" eli varusteita mm. kiekkamittari, lisävalot, kaasuiskarit ja jäykemmät kallistuksenvakaajat. Ulkopuolella kaikki kromiosat on mustia. Voin lähettää skannatun myyntiesitteen jossain vaiheessa... Harvinaisia ovat, mulla on projektina -76 2.0 Ghia aut. eikä osia oikein löydy. Kutoskoneiset on tietysti vielä harvinaisempia.
79-82 S-mallista löytyy vielä 20mm etuvakaaja ja 18 millinen takavakaaja
Avatar
Mappi
Viestit: 831
Liittynyt: 18 Loka 2004, 12:41
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja Mappi »

Pakkohan tähän on nyt jotain vastata!

<-------- Ks tarinan linkki alta

-76 -79 S malleja oli rekisterissä suomessa vuosi sitten 7 kpl. nyt varmaan vielä vähemmän.
Vastaa Viestiin