1.6<2.0
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Niin mistä mä tuumaan joutavia ja mikä ei pidä paikkaansa Taunuksen kohdalla?Herkko kirjoitti:Ny kyllä "vieras"tuumaa joutavia.Anonymous kirjoitti:Oikein pykälien mukaan tehdyssä vaihdossa täytyy takajarrujen lisäksi myös loota ja perä vaihtaa isoihin.
Jos joku on saanu pelinsä leimattua pikku osilla olkoot tyytyväinen.
Aina kannattaa koittaa kepillä jäätä, mutta ei välttämättä joka konttorilla onnistu.
Ei pidä paikkaansa ainakaan Taunuksen
kohdalla.
"oikein pykälien mukaan"vaihdettu 1.6---->2.0.Anonymous kirjoitti:Niin mistä mä tuumaan joutavia ja mikä ei pidä paikkaansa Taunuksen kohdalla?Herkko kirjoitti:Ny kyllä "vieras"tuumaa joutavia.Anonymous kirjoitti:Oikein pykälien mukaan tehdyssä vaihdossa täytyy takajarrujen lisäksi myös loota ja perä vaihtaa isoihin.
Jos joku on saanu pelinsä leimattua pikku osilla olkoot tyytyväinen.
Aina kannattaa koittaa kepillä jäätä, mutta ei välttämättä joka konttorilla onnistu.
Ei pidä paikkaansa ainakaan Taunuksen
kohdalla.
Jos jossain vaaditaan esim.koko perän vaihtamista,
niin suosittelen vaihtaan konttoria.
Tietääkseni tuollaista ei voi(tai vaatiahan aina voi?)
vaatia.
Tätä tarkoitin.
Vai hä!!??
Ei Taunuksissa. Edes V koneiset eivät ole olleet aina isolla perällä; OHC 2 litraisia on myös alunperin pikkuperällä. Muita vaatimuksia ei ole kuin takajarrut täytyy olla 9 tuumaiset ja 6 koneen tapauksessa myös etujouset tulisi vaihtaa koneen suuremman painon vuoksi TAI nykysäännöillä painon lisääntymisen voi myös kompensoida siirtämällä esimerkiksi akun konttiin.Anonymous kirjoitti:Oikein pykälien mukaan tehdyssä vaihdossa täytyy takajarrujen lisäksi myös loota ja perä vaihtaa isoihin.
Jos joku on saanu pelinsä leimattua pikku osilla olkoot tyytyväinen.
Aina kannattaa koittaa kepillä jäätä, mutta ei välttämättä joka konttorilla onnistu.
Jos sääntöjä tarkkaan tulkitaan vaihdelaatikko tulisi kuitenkin vaihtaa koska auton täytyy vastata vertailumallia. 1,6 koneisissa isoa laatikkoa ei ole tietääkseni alunperin ollut kuin Coupe GT:ssä. 2 litraisissa ja isommissa taas oli aina iso (type E) laatikko.
Ei kannata tapella.
Mutta jos leimatessa ei ole näyttää muuta paperia kuin 1/2 korisen mallisarja paperi, niin ei jää paljon vaihtoehtoja.
Sitten oikein vittumaisilla konttoreilla kattovat vielä maahantuojan toimittamista papereista kuvat miltä ko. osat pitää näyttää.
Mutta, aina kannattaa koittaa kepillä jäätä.
Mitä tohon isoon laatikkoon tulee, mulla huilaa tossa pihassa 3 korinen jossa oli iso laatikko vaikka oli ihan pelkkä 1.6GL.
Menee samaan 3 koristen sarjaan niitten pikkuperäisten v6 kanssa, eli löytyy vaikka ei pitäis.
Muijan saman ikäinen GL on pikku askilla.
Mutta jos leimatessa ei ole näyttää muuta paperia kuin 1/2 korisen mallisarja paperi, niin ei jää paljon vaihtoehtoja.
Sitten oikein vittumaisilla konttoreilla kattovat vielä maahantuojan toimittamista papereista kuvat miltä ko. osat pitää näyttää.
Mutta, aina kannattaa koittaa kepillä jäätä.
Mitä tohon isoon laatikkoon tulee, mulla huilaa tossa pihassa 3 korinen jossa oli iso laatikko vaikka oli ihan pelkkä 1.6GL.
Menee samaan 3 koristen sarjaan niitten pikkuperäisten v6 kanssa, eli löytyy vaikka ei pitäis.
Muijan saman ikäinen GL on pikku askilla.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..