Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
veeqs kirjoitti:Jep jep, lupalappu on tilattu Ford:lta runkonumerolla. Ja luja usko Trafin byrokratiaan että v8 swapit on mahdollisia nykyisilläkin säännöillä![]()
Ja tämähän ei ole ekakerta kun Taunuksiin saa v8:ia laittaa. Kultaisen -90 luvun alussa oli parin vuoden jakso milloin säännöt oli löyhemmät. Tai eihän löyhemmät olleet mutta vertailumoottoria suurempiin sai luvan helpommin. Mutta luvat olivat voimassa vain tietyn ajan.
Jäi Roverin kasi laittamatta intin päivärahoilla aikoinaan, jos se nyt onnistuisi
kankkis kirjoitti:Mitenköhän menee kun lukee että omamassa todetaan punnitsemalla, eikös sillon esim v8 asennuksen myötä omamassa nouse ja samalla sallittu hv lukema
Hokki_74 kirjoitti:Jos nyt oikein tulkitsin niin Cossun kannen laittaminen OHC:n päälle ei nosta laskennallisesti tehoa...
Sultzi kirjoitti:Vertailuautossa (tehokkaimpaan vertailumalliin pätee vain tämä teho/painosuhde) käytetään tehtaan ilmoittamaa omamassaa ja kw tehoa josta lasketaan se minimiraja jonka voi saavuttaa, Taunuksen tapauksessa pitäisi siis olla 7kg/kw.
Muutoskatsastuksessa sitten punnitaan auton omapaino ja tämä jaetaan 7 jolloin saadaan maksimi kw määrä ko. autolle. Tätä tietysti rajoittaa henkilöluku, akselimassat ja kokonaispaino.
Itsellä auto jo aiemmin leimattu 2paikkaiseksi, jolloin saa omamassa olla lähempänä kokonaismassaa salliten myös enemmän maksimi tehoa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa