2,9 erot ja muutokset.

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Vermilion
Viestit: 1537
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Re: 2,9 erot ja muutokset.

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Sultzi kirjoitti:37 tai 53 bemarin loota vaan, MS-koneistuksen kautta kopan hitsaus siihen. Mikalla myös laatikoita valmiina, ilmeisesti muutama bz (bensan loota) jossa ykkönen hieman järkevämpi. En ole 100% varma oliko mikalla jigi lohkoa olemassa v6:selle?

Itellä oli 2.8twinturbon perässä 53dz ja paras vakiolaatikko tähän mennessä jota olen kadulla ajanut. Tälle kaveriksi kunnon timakka vaihdekeppi koriin.

T5 voi unohtaa heti jos haluaa vaihteita joskus vaihtaa ja ovat ylihintaisia läjiä.
Joo, komppaan tosin ite kysyin ihan pikaisesti sitä bensa mallia mutta ei ollu missään sellaista tai hinta oli 3x mitä se diiselin.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
automaattiseppä
Viestit: 56
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 22:11
Paikkakunta: mäntäsälä

Re: 2,9 erot ja muutokset.

Viesti Kirjoittaja automaattiseppä »

No niin.
Vehje kävi säädöissä.
Positiivisena asiana kytkin pitää ja moottori pysyy nipussa.
Vähän toista bar on nyt ahdot.
Kaiken leikkimisen lomassa on koitettu pitää säännöllisiä terveystarkastuksia, ja hyvä niin.
Kardaanin ristikoihin ilmaantui välyksiä.
Nyt on uudet.
Peräöljyissä oli näkyvinään metallihohtoa niin kurkattiin sisälle.
Ristitapilla oli kaikki hyvin.sen sijaan lautaspyörän pultit olivat löystyneet.yksi jopa katkennut.kantaa ei löytynyt, joten saattaa olla vanha vaurio.täytyy kyllä hommata lukko ihan ensi tilassa.
Vastaa Viestiin