Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kirjoittaja 96taunus » 07 Huhti 2019, 18:44
Ei nyt liity suodattimeen vaan siihen oljyreikään joka lähtee putsarilta laakerille. Ootteko viistänyt sitä öljykanavan suuta? Sehän on aivan toisessa laidassa sitä isoa reikää. Aattelin että saisko sillä parannettua painetta just sillon kun starttaa, ei varmaan muutoin.
-
96taunus
-
- Viestit: 104
- Liittynyt: 27 Syys 2016, 10:50
Kirjoittaja Vermilion » 07 Huhti 2019, 20:15
96taunus kirjoitti:Ei nyt liity suodattimeen vaan siihen oljyreikään joka lähtee putsarilta laakerille. Ootteko viistänyt sitä öljykanavan suuta? Sehän on aivan toisessa laidassa sitä isoa reikää. Aattelin että saisko sillä parannettua painetta just sillon kun starttaa, ei varmaan muutoin.
Terävät kulmat harvemmin on missään hyviä.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
-
Vermilion
-
- Viestit: 1521
- Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
- Paikkakunta: Betonihelvetti
Kirjoittaja A.P » 11 Touko 2019, 21:06
Jees, opelin 2.6i/3.0i suodatin kävi paikalleen.
Taunus coupe '75 2.8 V6
Taunus 4D '73 1.6
Fiesta mk2 '86 1.3
Orion '88 1.3
-

A.P
-
- Viestit: 140
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 16:53
- Paikkakunta: Varpaisjärvi
Paluu TEKNIIKKA
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa