Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Paskaa se on hitsata, ainakin huonoilla vehkeillä.
Tupla 40 dellu omassa kiinni. hyllyssä on paketti vieläkin
Alipainetta dellusta saa molemmista kurkuista, mihin se riittää??
Edit: eihän kuvat vissiinkään näy?
Edit 2: no nyt
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Millä vedit saumaa? migillä vai tigillä.
Mikäs imari versio on kuvassa. Empä oo moista ennen nähnyt, eiku onks toi alkuperänen josta oot viistänyt kaasarin jalustan pois ja porannut pari reikää lisää
96taunus kirjoitti:Millä vedit saumaa? migillä vai tigillä.
Mikäs imari versio on kuvassa. Empä oo moista ennen nähnyt, eiku onks toi alkuperänen josta oot viistänyt kaasarin jalustan pois ja porannut pari reikää lisää
Olikohan tuo 2.3 vai 2.6 imusarja. Siitä on koneistettu orkkis kiinnitys veke ja uudet dellorton jaolle sopivat reiät cnc:llä.
Mig:llä hitsattu laippa päälle. Eka version hitsasin itse. Toisen annoin jollekki kuka osas homman :p
Jäi lämmitys itsellä tekemättä, niin ei oikein lanka sulanut.
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Mulla on kanssa yks colkin imari mihin on turattu joku laippa kiinni. Siihen on ollut ajatuksissa istuttaa tilalle pikku holleyn tms. laippa. Ehkä. Joskus..
Aina pitää olla visioita ja suunnitelmia, vaikka ei toteutuisikaan...Kaasaria kun ei tarvii edes paljoa isontaa vaikka nyt siitä yleisestä 38 Weberistä, niin kone virkistyy jo aika paljon...mulla oli Caprissa välillä Ferrarin Weber 40 DFI, jossa on 32 sisäkurkut, sillä potki jo ihan erilailla kun tuolla 38:lla...sisäkurkkujen koko on siis se ratkaiseva tekijä, olihan vanhemmassa essexissäkin vakiona 40 weberi, mutta siinä on vain 28 kurkut...Capri II Essexiin oli aikoinaan tarjolla GP1 viritys-sarjaa johon kuului juuri tuo 40 DFI, se käy siis suoraan paikoilleen vakio imusarjaan, myös Cologneen, mutta imusarjaa joutuu jo vähän avartamaan.