Prätkän kaasarit autoon?
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Paskaa se on hitsata, ainakin huonoilla vehkeillä.
Tupla 40 dellu omassa kiinni. hyllyssä on paketti vieläkin
Alipainetta dellusta saa molemmista kurkuista, mihin se riittää??
Edit: eihän kuvat vissiinkään näy?
Edit 2: no nyt
Tupla 40 dellu omassa kiinni. hyllyssä on paketti vieläkin
Alipainetta dellusta saa molemmista kurkuista, mihin se riittää??
Edit: eihän kuvat vissiinkään näy?
Edit 2: no nyt
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Millä vedit saumaa? migillä vai tigillä.
Mikäs imari versio on kuvassa. Empä oo moista ennen nähnyt, eiku onks toi alkuperänen josta oot viistänyt kaasarin jalustan pois ja porannut pari reikää lisää
Mikäs imari versio on kuvassa. Empä oo moista ennen nähnyt, eiku onks toi alkuperänen josta oot viistänyt kaasarin jalustan pois ja porannut pari reikää lisää
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Tai sitten ostatte tämän!
https://www.ebay.co.uk/p/Ford-Essex-V6- ... 1979183149
Tän kun tilaatte voitten sitten laittaa noita mopon bing kaasareita yms niin olis elämä helpompaa..
http://www.burtonpower.com/inlet-manifo ... 444tw.html
Eikä maksa ihan niin paljoa kuin ylempänä...
https://www.ebay.co.uk/p/Ford-Essex-V6- ... 1979183149
Tän kun tilaatte voitten sitten laittaa noita mopon bing kaasareita yms niin olis elämä helpompaa..
http://www.burtonpower.com/inlet-manifo ... 444tw.html
Eikä maksa ihan niin paljoa kuin ylempänä...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Cologneen kai kaasarit tulossa eikä Essexiin Mul on uudet Triplakaasarit + imusarja Cologneen ylimääräsenä.Vermilion kirjoitti:Tai sitten ostatte tämän!
https://www.ebay.co.uk/p/Ford-Essex-V6- ... 1979183149
Tän kun tilaatte voitten sitten laittaa noita mopon bing kaasareita yms niin olis elämä helpompaa..
http://www.burtonpower.com/inlet-manifo ... 444tw.html
Eikä maksa ihan niin paljoa kuin ylempänä...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Essexistä kuvaa silti esittelevät...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Olikohan tuo 2.3 vai 2.6 imusarja. Siitä on koneistettu orkkis kiinnitys veke ja uudet dellorton jaolle sopivat reiät cnc:llä.96taunus kirjoitti:Millä vedit saumaa? migillä vai tigillä.
Mikäs imari versio on kuvassa. Empä oo moista ennen nähnyt, eiku onks toi alkuperänen josta oot viistänyt kaasarin jalustan pois ja porannut pari reikää lisää
Mig:llä hitsattu laippa päälle. Eka version hitsasin itse. Toisen annoin jollekki kuka osas homman :p
Jäi lämmitys itsellä tekemättä, niin ei oikein lanka sulanut.
Tieto lisää Tuskaa
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Harvemmin niissä mitään isompaa on
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Tuollainenkin oli mulla Cologneen, mutta jäi laittamatta mihinkään koneeseen, Porschen kaasaria vastaavalle olikohan 50mm kaasarille tehty.
Tuossa vielä paikallaan Roadsport Caprissa.
Tuossa vielä paikallaan Roadsport Caprissa.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Tolla kasaari combolla tais lähteä parhaillaan jotain 240 heppaa tehoa, jos en väärin muista...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Mulla on kanssa yks colkin imari mihin on turattu joku laippa kiinni. Siihen on ollut ajatuksissa istuttaa tilalle pikku holleyn tms. laippa. Ehkä. Joskus..
Re: Prätkän kaasarit autoon?
Sitä luokkaa oli tehot joo.
Aina pitää olla visioita ja suunnitelmia, vaikka ei toteutuisikaan...Kaasaria kun ei tarvii edes paljoa isontaa vaikka nyt siitä yleisestä 38 Weberistä, niin kone virkistyy jo aika paljon...mulla oli Caprissa välillä Ferrarin Weber 40 DFI, jossa on 32 sisäkurkut, sillä potki jo ihan erilailla kun tuolla 38:lla...sisäkurkkujen koko on siis se ratkaiseva tekijä, olihan vanhemmassa essexissäkin vakiona 40 weberi, mutta siinä on vain 28 kurkut...Capri II Essexiin oli aikoinaan tarjolla GP1 viritys-sarjaa johon kuului juuri tuo 40 DFI, se käy siis suoraan paikoilleen vakio imusarjaan, myös Cologneen, mutta imusarjaa joutuu jo vähän avartamaan.
Aina pitää olla visioita ja suunnitelmia, vaikka ei toteutuisikaan...Kaasaria kun ei tarvii edes paljoa isontaa vaikka nyt siitä yleisestä 38 Weberistä, niin kone virkistyy jo aika paljon...mulla oli Caprissa välillä Ferrarin Weber 40 DFI, jossa on 32 sisäkurkut, sillä potki jo ihan erilailla kun tuolla 38:lla...sisäkurkkujen koko on siis se ratkaiseva tekijä, olihan vanhemmassa essexissäkin vakiona 40 weberi, mutta siinä on vain 28 kurkut...Capri II Essexiin oli aikoinaan tarjolla GP1 viritys-sarjaa johon kuului juuri tuo 40 DFI, se käy siis suoraan paikoilleen vakio imusarjaan, myös Cologneen, mutta imusarjaa joutuu jo vähän avartamaan.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70