Tällä hetkellä se taitaa olla yksitie hana kun toinen pää on tulpattu koska hana on siirretty v6seen. Ja v6sessa on erilainen vesikierto koska letkupää ei ole enää apparin puolella.
termarin koteloon muistaakseen oli porattu nippa mistä liitetty vesikierto kaasarin termariryyppyyn.
Eli käytännössä tuo höpiskä termarin kotelon päällä on vaan hana yhelle letkulle joka menee lämppärille.
Sen voisi kyllä jostain hydrauliikkaliikkeestä vaihtaa ihan vaan 90 asteen kulma liittimeen ja laittaa hana johonkin muualle.. Mutta pitäis viritellä sitten hanalle liitännät kiinni vaijerilla tuonne lämppärin vivustoille.
Mutta vaijeri on vivustoitten juurelta katki ja ei ole kunnollista räjäytyskuvaa että miten tuo lämppärin vivusto puretaan pois
Itellä on tällä hetkellä kierto kokoajan päällä koska jos v6nen keittää niin voi hätätilanteessa laittaa vaan flektin puhaltamaan kuumaa. (HUOM! EI ALKUP. SYYLÄRI)
Saa nähhä mitä tästä rojektista tulee kun koneesta kuuluu epämääräinen nakutus jonka alkuperää ei korjaamollakaan löydetty.

EDIT:
Ja lisätään vielä se että tuota hanaa on jo murjottu vasaran kanssa ja se ei vaan suostu irtoamaan tuosta termarin kotelosta.. Mut onneks tuon motomobilin kuvan perustein se on "repairable" malli. Eli ei kun ottamaan sokkaa irti ja kahtomaan mitä sieltä löytyy