Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Jari H kirjoitti:18 pooristen limiittiä osaa sanoa, mutta semmosilla kaverin dtm Musseen oli nahkahousut tehneet Tanen atlaksesta akselin. 302 oli vajaan 600hv vireessä.
Mun mielestä 9" tolla teho/paino suhteella on turha teho syöppö. Ennemmin vaikka 8.8, sama vaiva kaventaa joku lankkukylki stw:n akseli. Ja 8.8 on laippa kardaanilla, mikä helpottaa hieman, 9" saa tosin kevyemmän kun tekee alsa caseen.
Toi 18 poorinen floatteri modi ei oo varmaan kanssa mikään kovin halpa, ainakaan jos jotan valmiita gr 4 osia käyttää. En tiedä saisko tommosesta P100 atlaksesta tehtyä jonkunlaisen getto version. Tossa pihalla lojuu yks semmonen projekti akseli, tuu hakeen pois..
Jari H kirjoitti:Noo 1000 heppaa lisää niin tommoselle Strangen härkä caselle on oikeesti tarvis, mut kivahan se olis paukutella henskeleitä.![]()
Ihan Summitin alsa casella pärjää, käy orkkis laakerit ja pinion supportti. 31 poorisia vetareita et saa ikinä Colognella poikki, 28 pooriset vielä katkeaa huonolla lukolla ja slikseillä jossain 500hv korvilla.
Jos poskilaakereiden simmaus on jonkunlainen ongelma niin sitähän 9" ei ole, tosin pinionin joutuu siinäkin simmaamaan.
Tossa P100 atlaksessa kun on uivat vetarit, niin aattelin että saattais kiinnostaa.
isoatlas kirjoitti:Tampereella Ville Sievers tekee sellaisen 8" tai 9" perän kun haluat, leveyden, välityksen, lukon ja vetareiden paksuuden voi valita mieleisekseen.
Itselle tuli juuri häneltä oma 9" murikka laitettuna, laittoi uuden Yukon Dura Grip lukon, laakeroi ja sääti 850€
Kaverille tuli Camaroon uusi koko 9" akseli 31-rihlaisilla vetareilla ja jollakin rajummalla veto päällä 100% lukolla, hinta oli 2700€ luokkaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa