vetolevy

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Pj, Timppa, taunus 78

vetolevy

ViestiKirjoittaja ricu » 13 Huhti 2016, 10:37

onkos noilla vetolevyillä eroja? omasta 2.8 kutosen c3 levy murtunu ja tartteis keksii jostai ehjä tilalle eli käyks muista ku v6 ja c3??
ricu
 
Viestit: 61
Liittynyt: 09 Touko 2009, 20:37
Paikkakunta: lappeenranta

Re: vetolevy

ViestiKirjoittaja isoatlas » 13 Huhti 2016, 10:41

Ei käy muista, vanhemmissa tulee turbiini vetolevyyn kolmella pultilla kiinni ja uudemmissa neljällä, muita eroja ei ole.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65
Avatar
isoatlas
 
Viestit: 1289
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 15:35
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: vetolevy

ViestiKirjoittaja ricu » 13 Huhti 2016, 11:01

No mites saanks ohc:n perästä otetun a4ld askin ympättyy mitekää toho jatkeeks? Näyttäs olevan irrotettava turbiinikoppa tos c3
ricu
 
Viestit: 61
Liittynyt: 09 Touko 2009, 20:37
Paikkakunta: lappeenranta

Re: vetolevy

ViestiKirjoittaja isoatlas » 13 Huhti 2016, 11:58

Ei turbiinikoppa siihen suoraan käy ja tarvitsisit siihenkin v6 vetolevyn...helpoin hommata toinen vetolevy, onko se entinen miten pahasti murtunut?...sehän vaan peltiä että sen voi kyllä hitsata kuntoon, olen itsekkin niitä hitsaillut...
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65
Avatar
isoatlas
 
Viestit: 1289
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 15:35
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: vetolevy

ViestiKirjoittaja ricu » 13 Huhti 2016, 12:44

No toi on tavallaa murtunut ympäriinsä poikki.. Ihmettelinki mikä siel välil kolahtaa :-D no mites saajs toho a4ld askin puljailtuu cossuskorpparin turbiinikopal mitekää järkevästi?
ricu
 
Viestit: 61
Liittynyt: 09 Touko 2009, 20:37
Paikkakunta: lappeenranta

Re: vetolevy

ViestiKirjoittaja Mois » 13 Huhti 2016, 14:53

ricu kirjoitti:No toi on tavallaa murtunut ympäriinsä poikki.. Ihmettelinki mikä siel välil kolahtaa :-D no mites saajs toho a4ld askin puljailtuu cossuskorpparin turbiinikopal mitekää järkevästi?


Saa kai sen jos se Cossu Skoropparin kone on Cologne perhettä, eli kiinnitys sattuu? Vetolevyhän siihenkin tarvitaan. Yks heppu kauppas mulle kerran 2.9 EFI konetta jossa väittämän mukaan on kiinni Cossun automaatti...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
 
Viestit: 7730
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla

Re: vetolevy

ViestiKirjoittaja Sumu » 29 Joulu 2016, 15:28

isoatlas kirjoitti:Ei käy muista, vanhemmissa tulee turbiini vetolevyyn kolmella pultilla kiinni ja uudemmissa neljällä, muita eroja ei ole.


Tulipa tuossa Transitprojektissa vastaan että kahta eri vetolevyä kolmella pultilla. Erikokoiset turbiinit.

edit, nyt iski aivopieru, tossa Transitissa oli turbaani neljällä pultilla.
Sedan GT '73
Avatar
Sumu
 
Viestit: 1479
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa

Re: vetolevy

ViestiKirjoittaja pynski-89 » 31 Joulu 2016, 19:26

Jos tarvetta jollain, niin löytyy 2.9 v6 bob:in vetolevy. Yv:llä tarkemmin.
Taivaspaikka ansaittu!
Avatar
pynski-89
 
Viestit: 111
Liittynyt: 03 Touko 2010, 12:26
Paikkakunta: Kangasniemi


Paluu TEKNIIKKA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron