Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Sumu
Viestit: 1523 Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sumu » 05 Loka 2004, 08:08
Mikä mahtaa olla Taunuksen paino. Auto sedan,kutoskoneinen alunperin. omapaino 1040kg.
Poistetaan kone(2,3),laatikko(manuaali),perä, toinen ovi, etulokarit. Pyörännavat. Mitä jää jäljelle?
Ja onnistuuko kyyditys peräkärryllä(kantavuus on 600kg)
TaunusTomi
Viestit: 953 Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:43
Paikkakunta: Noormarkku
Viesti
Kirjoittaja TaunusTomi » 05 Loka 2004, 08:34
veikkaan et jäis johonki 700-800 kiloon.ja pitäs kärryn kestää.tai no riippuu vähän kärrystäkin
jos laitteet hajoo se on niiden heikkoutta...
Taunus 78 Cosworth BOA
Sumu
Viestit: 1523 Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sumu » 05 Loka 2004, 10:15
Joo kiitos arvioista mutta olisiko tarkkaa tietoa kellään esim koneiden ja laatikon painoista? Ja muistakin.
Miikka
Viestit: 284 Liittynyt: 20 Heinä 2004, 21:28
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Miikka » 05 Loka 2004, 19:47
Cologne V6-koneen paino useimpien teknisten tietojen mukaan on 140 kg. Tosin ne eivät kerro, mitä apulaitteita moottorissa on punnitushetkellä kiinni.